ook even beter voorstellen

Gestart door avb, 24-11-2007 11:04:36

Vorige topic - Volgende topic

avb

Ja, sorry voor het niet beter introduceren. Ik ben 41. en al vanaf mijn 4de autogek. De smaak loopt zeer uiteen. Begon op mijn 18de met een fiat 500, renault 4, 3 maal autobianchi Abarth, Volvo 145, Fiat 132, Citroen GSA, Citroen CX break diesel, CX gti, 6 maal BX diesel en een op gas, Volvo 240 Estate op gas, Citroen DS, Citroen Xantia benzine, Acadiane, Camper Fiat Ducato diesel en nu dus weer een Volvo. Een 850/ V70 TDI is al jaren een van mijn favorieten en eindelijk is ie er dan. Ik rij niet zoveel kmters maar het omslag punt in Belgie ligt veel lager en de voorkeur gaat toch uit naar een diesel. Qua comfort heeft ie zich al bewezen maar qua techniek moet dit nog gebeuren. Het verbruik valt mij echt iets tegen 1 op 13,5. Maar wellicht met de volgende grote beurt en afstellen brandstofpomp valt het dan mee. Het meesturen van een foto lukt nog niet, maar donkerblauw metallic met gloednieuwe originele Volvovelgen die ik in NL alleen als wieldop ken. Het interieur is als nieuw, maar dit komt waarschijnlijk door de gebruikte materialen. Moet je een gemiddelde Citroen na 2 ton eens zien. Technisch kan ik waarschijnlijk nog weinig bijdragen, maar hoop een snelle leerling te zijn.

Groet AvB.

rifwachter

welkom op het forum !

succes met je aankoop.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Marc O.

Welkom! Je hebt er nogal wat auto's doorheen gejaagd de afgelopen jaren. Hopen dat de V70 het wat langer uithoudt ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Volvo Felipe

Hey Avb,

Welkom op het forum en veel succes toegewenst

Volvogroeten 8)

FGG

Welkom op 't Forum, avb

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Welkom op het forum! Dat verbruik vergeet je zo als je verslaafd bent aan het comfort en rijgedrag ;D!

HeZz

Wees welkom...maaR is het nou een 850 of een V70? iig veel plezieR eRmee
Looking 4 a V70N

avb

Nee, het is een V70 uit 98. Zodra ik fotos kan bijvoegen doe ik dat.

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Scooby Doo

Yep welkom hier!

Maareh 1 op 13,5, dat is een 7,4L/100KM.  :eusa_think:

6a7L/100 KM is normaal, en dat moet je echt niet als een ouwe ... rijden. 8)

Zowiezo zal je er veel plezier aan hebben, dit is wel wat anders dan zo'n zure fransoos. ;D ;D

Gr.

Kenny
Puppy Power!!!

thuur

Citaat van: avb op 28-11-2007 10:24:26
Nee, het is een V70 uit 98. Zodra ik fotos kan bijvoegen doe ik dat.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13191.0

Zo, daar gaat je excuus ;D

We wachten af :D

Gr 8)