Website

Gestart door ervani, 24-11-2007 15:56:19

Vorige topic - Volgende topic

ervani

Zoals elders op het forum te lezen is ben ik sinds twee dagen in het bezit van een Volvo S70, voorheen altijd Saab 9000 gereden. Nu ben ik recentelijk begonnen met het opzetten van een Saab 9000 website www.saab9k.nl maar ja sinds ik in het bezit ben van een Volvo sla ik ook wat de website betreft een andere weg in. Ik ga aan de slag met een website voor, over de 850 en de V/S70.

Zijn er mensen die mee willen werken aan het opzetten van een goede site? Het gaat dan vooral om het aanleveren van content. Als je een blik werpt op de 9000 site van mij dan krijg je een indruk van wat de bedoeling is.

Marc O.

Hint: maak de site iets minder breed. Zelfs op een 19" scherm moet ik naar rechts scrollen. ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

Leuk idee, maar kun je me uitleggen wat dee meerwaarde van zo'n site is ten opzichte van dit forum? In principe is alles wat je wilt weten en nog veel meer te vinden hier...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

ervani

De meer waarde? ik zie het als een toevoeging. Inderdaad op de diverse fora is ook vrijwel alles terug te vinden. Maar op een website is de content eenvoudiger te rubriceren. Maar het het vooral leuk om een website in elkaar te zetten, ik zie het gewoon als een leuke extra.