Foto's Renkum online

Gestart door Gelebanaan, 28-01-2003 21:46:40

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Als dit soort foto's geen goede reclame voor de club is weet ik het ook niet meer

ex_beamerman

heeeeeeeeeeel tof,daar wil ik de volgende keer best wel tussen staan hoor ;D,moet ook wel want de oudjes (92/94?)
zijn een beetje in de minderheid!. ;)
mooi gedaan al die foto's mensen!!!!!!...thanks
groet jhonn

Fokke 01.01.005

Een beetje eenzaam met mijn kleurtje 406  :(
Zijn er nog meer met die kleur binnen de club? Vorig jaar waren we nog met z'n drietjes.

Oja, René heeft weer eens de hoofdprijs gewonnen. Logitech/Momo stuur met pedalen en een gigantische beker...

groeten,
Fokke
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Reitse

Citeerheeeeeeeeeeel tof,daar wil ik de volgende keer best wel tussen staan hoor ;D,moet ook wel want de oudjes (92/94?)
zijn een beetje in de minderheid!. ;)
mooi gedaan al die foto's mensen!!!!!!...thanks
groet jhonn
Hmm... Zeker zondag was mijn rode GLT de oudste (11-91) maar misschien wel de oudste in de club? Kan het me nauwelijks voorstellen....

PieT111

Sinds ik op dit forum actief ben betrapt mijn vrouw mij regelmatig bulderend van het lachen achter mijn "komputerke". Ik ben inmiddels ook lid geworden en van zins naar de ALV in Renkum te gaan. Vrouwlief denkt dat het erg gezellig gaat worden en denkt erover mee te gaan. Ze vraagt zich alleen af of andere leden ook hun "female species" ;D meenemen of dat ze een "vreemde kip tussen de hanen" is.
Busje komt zo!

Johann

Nee hoor, ze kan gewoon naast de andere auto's parkeren...(ghgh) ;D

Jur

Ik neem mijn kip in ieder geval ook mee!  ;D
Maar ik kan me van vorig jaar ook herinneren daar meerdere vrouwen te hebben gezien, dus ze zal niet alleen zijn.

s©ub@

mijn vrouw neemt mij mee... dus hoef ik niet bang te zijn dat ik als enige man buiten tussen de bolides sta?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

PieT111

CiteerNee hoor, ze kan gewoon naast de andere auto's parkeren...(ghgh) ;D

Ik zou een beetje op je woorden letten, die foto van jouw auto is nogal duidelijk....... ;D ;D ;D
Busje komt zo!

Johann

CiteerIk zou een beetje op je woorden letten, die foto van jouw auto is nogal duidelijk....... ;D ;D ;D

Oh, als je die al kent mag ze daar ook naast staan, prima!
Plekje vrij houden?  ;D

PieT111

CiteerPlekje vrij houden?  ;D

Als ze maar niet achteruit hoeft in te parkeren......(als ze dit leest slaap ik vanavond echt op de bank [smiley=cwm33.gif])
Busje komt zo!

Johann

CiteerAls ze maar niet achteruit hoeft in te parkeren......(als ze dit leest slaap ik vanavond echt op de bank [smiley=cwm33.gif])

Hmmm..... :-X

george

slaap je misschien wel een keer. ;D
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

PieT111

;D
Busje komt zo!

Reitse

Hmm.. mag ik ook zonder vrouwelijk aanhangsel komen?? ;)