Foto's Renkum online

Gestart door Gelebanaan, 28-01-2003 21:46:40

Vorige topic - Volgende topic

Marcel_T-5

Even voor de duidelijkheid!

Het is alleen mogelijk om lid van de Volvo 850 club Nederland te worden als je in het bezit bent van een Volvo 850 of S/V70
 C70.  De Volvo V70 nieuwe type is uitgesloten.
Het gaat om Volvo's die staan op de bodemplaat van de 850.
Iemand die geen van deze types heeft kan donateur worden.
Een donateur krijgt wel het clubblad, maar mag niet meedoen met de evenementen. De ALV is een uitzondering, hier mogen wel donateurs aanwezig zijn, zij hebben alleen geen stemrecht.

Groeten

Marcel
secretariaat Volvo 850 Club Nederland

maxmx5

Ik wordt gestoord van al die wachtwoorden en aangezien ik eerst lid ben geworden van de mx-5 club heb ik dit wachtwoord gewoon meegenomen, kortom ik heb ook een 850 glt! en die roffelt wel weer lekker.
See you.

Joris_Scholte

Lid worden dus  :)

Marcel_T-5

Ja , zeker weten lid worden!

Even het inschrijfformulier downloaden, volledig invullen en opsturen naar het secretariaat.

Roffelse

Marcel T-5

denkweb

Ik ben de kwaaiste niet  :-[

lol

Pim_V70T5

Is er al een datum, locatie en tijd bekend van eerst volgende ledenvergadering en mag ik als nieuw lid daar ook bij aanwezig zijn?
sneller dan een nieuwe V70R

Johann

Ik ook?  ;D

Mellow_yellow

Zondag 26 januari 2003 bij Rest. Campman in Renkum. Be there!  :)

denkweb

we gaan er voor ;-)

Reitse

Ik ben er ook, al was het maar om de beaulide van DW te bekwijlen :D en het nieuwe blok van Marc te bekijken :D

Pim_V70T5

om hoe laat?
sneller dan een nieuwe V70R

jan_hogchem

??? wanneer en hoe wordt het bestuur ververst?

Reitse

Citeerom hoe laat?
Ach, als je om 0800 uur aanwezig bent, ben je in ieder geval niet te laat :D :D

Joris_Scholte

Trek er maar gewoon de hele dag voor uit, doe ik ook. Zal morgen gelijk vrij vragen.

Joris_Scholte

Heb vrij gevraagd voor 26 januari, en sta op nummer drie voor verlof. Moet dus wel héél raar lopen als ik er dan niet bij kan zijn. Alhoewel, bij mij op werk weet je maar nooit....