Heldere glazen voor koplamp 850??

Gestart door Bouma206, 27-11-2007 14:56:54

Vorige topic - Volgende topic

Bouma206

Best wel erg jammer.
Wat zou het voordeel nog zijn van een groepsbuy? Vast niet meer dan een 10 tot 15% of wel?
Fryslân boppe!!!!

Eugene

Citaat van: Bouma206 op 28-11-2007 12:39:10
Ik wil heldere lampen kwa uitstraling en wil daar idd geen €300,- voor betalen.

Dus wel de uitstraling maar niet de kosten? ;)

If it's not blown, it sucks...

Scooby Doo

Ik heb nu de heldere koplampen erin gestoken (2dehands gekocht via het forum) 8).
Ziet er inderdaad netjes uit, maar de lichtopbrengst is om te huilen t.o.v. de originele. Vind ik toch. :eusa_wall:

Of heb je er minder straffe lampjes ingestoken Marcel ???  :eusa_shifty:

;D ;D

Goed rondkijken, en snel reageren, af en toe passeren ze wel eens.
Puppy Power!!!

Turbo-Geek

Met de laatste GB was de prijs 225 euro voor een complete set, een erg nette prijs vind ik zelf !
Zonder een GB ben je dus meer kwijt en ze scoren (nieuw) voor 150 euro gaat niet lukken dus wellicht 2ehands ??

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

elianmars

Citaat van: Scooby Doo op 28-11-2007 18:59:47
Ik heb nu de heldere koplampen erin gestoken (2dehands gekocht via het forum) 8).
Ziet er inderdaad netjes uit, maar de lichtopbrengst is om te huilen t.o.v. de originele. Vind ik toch. :eusa_wall:

;D ;D

Ik heb er de lampen in gedaan die al in de standaard lampen zaten, Kenny. Ik vond de lichtopbrengst beter van de originele lampen.

Of heeft Eugène er andere lampjes in gedaan?  :eusa_think:

M a r c

Hier lekker goedkoop: 6 heldere glazen voor maar 4,50 euro per stuk...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Bouma206

Etters......... ;D

Nou goed ik heb me er in de andere topic nog maar eens goed in verdiept maar kom ook nog eens tot de conclusie dat je voor dat dikke pak geld ook nog een strip kit langs het glas mag leggen tegen condens. Jongens wat is dat wat. Ik heb een a4 gehad en daar voor 270 euro heldere koplampen in gemonteerd. Echte valeo´s kwaliteit super! Geen condens. 
Fryslân boppe!!!!

M a r c

Koop je toch weer een A4?  ;D

Dat condensverhaal is nu al tig keer besproken en wordt er ook altijd bijverteld aan (potentieele kopers) van de lampen. De originele knippers hebben overigens ook condens maar dat zie je niet doordat de lenzen niet helder zijn. Kijk maar eens naar de groene algen bij de al wat oudere originele lampen....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

850 T5 Freak

misschien zijn de heldere glazen van de imitatie lampen los te bestellen?  :eusa_shifty:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

850 T5 Freak

Tsja, kleinigheidje blijf je altijd houden toch? maar dan heeftie wel heldere glazen  ;D alleen dan ziet het er nog niet uit denk ik met de originele reflector  :eusa_whistle:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Turbo-Geek

Het is een fout van veel VAG rijders die overstappen naar oa Volvo, de aftermarket is gewoon stukken duurder en de keuze is beduidend minder, niks aan te doen ........
Maar de GB was zeker niet duur hoor en ik beschouw de 2 'klote' knippers als bonus omdat ik 225 voor enkel 2x heldere koplampen al een nette prijs, zeker als je een originele volvo koplamp wil halen bij de dealer.
Alles is reatief ....
  The things you own end up Owning you !

Scooby Doo

Citaat van: elianmars op 28-11-2007 23:43:29
Citaat van: Scooby Doo op 28-11-2007 18:59:47

;D ;D

Ik heb er de lampen in gedaan die al in de standaard lampen zaten, Kenny. Ik vond de lichtopbrengst beter van de originele lampen.

Of heeft Eugène er andere lampjes in gedaan?  :eusa_think:

Ze gaan er momenteel toch terug uit voor de keuring en de winter. Na de winter zal ik ze nog eens deftig laten afstellen, wie weet... :eusa_shifty:
Buiten condens 1 de linker koplamp nergens vocht in. Zal ze tijdens de winter eens goed laten uitdrogen. :P
Puppy Power!!!

Bouma206

Klopt helemaal.
Ik heb het er alleen niet voor over maar dat is mijn probleem. Wel bedankt voor de berichten.
Fryslân boppe!!!!