Wat heb je nog meer voor hobbies?

Gestart door Laserblue, 27-11-2007 15:39:01

Vorige topic - Volgende topic

ed

Citaat van: heutink op 28-11-2007 19:15:50
in elke elektrostaat zitten 14 panelen, x 2 = dus 28
Ze zijn wel te koop via marktplaats enz. want ze hebben ook nadelen.....

De tuin is wel groot genoeg, en de BBQ ook wel, gelukkig is het daar voorlopig geen weer voor, misschien in het voorjaar eens een 850 audio BBQ micro meeting bij mij.........

Ah zo. Ik versta onder een paneel een speaker, maar als je het zo bekijkt klopt het wel.
Eén van de nadelen van een eletrostaat is ook de lage geluidsdruk. Waarom heb je dan toch hiervoor gekozen voor zo'n grote ruimte?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

heutink

Ah zo. Ik versta onder een paneel een speaker, maar als je het zo bekijkt klopt het wel.
Eén van de nadelen van een eletrostaat is ook de lage geluidsdruk. Waarom heb je dan toch hiervoor gekozen voor zo'n grote ruimte?
[/quote]

Meet/meet/reken/reken.....de muziekkamer blijkt dus 200 kuub te zijn, zeker verwisseld met 1 v/d andere ruimten in het voormalige textielfabriekje
Dat krijg je met die ruimtes..... :eusa_shifty:

De elektrostaten kunnen die 200 kuub makkelijk aan, de voorversterkers staan nooit verder open dan 40 %, en dan ben ik al bang dat Paul Esveld over herrie schoppen begint te klagen...... ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Esveldt

Nog nooit iets gehoord!

:eusa_think:

Soft gedoe allemaal

;D ;D ;D

edwin2006

Modelbouw.Na jaren klootviolen aan plastic bouwpakketjes heb ik mijn eigen 3 maand geleden een houten modelboot gekocht.De Smid Rotterdam,een zeesleper.Ondanks dat hij behoorlijk moeilijk is heb ik er erg veel plezier mee.

X boxen vind ik ook heel leuk om te doen.

En mijn beroep(vrachtwagenchauffeur)DUS GEEN ASOCIALE TRUCKER.

Marc O.

Citaat van: edwin2006 op 29-11-2007 20:58:28
Modelbouw.Na jaren klootviolen aan plastic bouwpakketjes heb ik mijn eigen 3 maand geleden een houten modelboot gekocht.De Smid Rotterdam,een zeesleper.Ondanks dat hij behoorlijk moeilijk is heb ik er erg veel plezier mee.

X boxen vind ik ook heel leuk om te doen.

En mijn beroep(vrachtwagenchauffeur)DUS GEEN ASOCIALE TRUCKER.

:eusa_naughty: Smit  ;D

Van Billing Boats? Die wil ik zelf ook ooit nog eens maken. Heb vroeger de Banckert (ook van Billing Boats) gemaakt. Valt helemaal niet mee trouwens  :eusa_whistle:
...The Nile isn't just a river in Africa...

edwin2006

Ja van Billing Boats.Heb aan de Banckert zitten denken omdat die toch wel een stukje makkelijker is,maar heb voor de Smit Rotterdam gekozen vanwege de kompleet houten romp.Wat een ontzettende ***klus is  :eusa_wall:

Marc O.

Citaat van: edwin2006 op 30-11-2007 21:18:40
Ja van Billing Boats.Heb aan de Banckert zitten denken omdat die toch wel een stukje makkelijker is,maar heb voor de Smit Rotterdam gekozen vanwege de kompleet houten romp.Wat een ontzettende ***klus is  :eusa_wall:

Heb (had?) je ook voor de Banckert. Dat wil zeggen: ik heb hem zelf met houten romp, maar wellicht dat men later is overgestapt naar een kunststof (ABS?) romp. Vooral die romp was idd erg lastig. Volgens mij is die nog steeds niet af trouwens (projectje van 25 jaar inmiddels :eusa_whistle:). Zal bij de Smit Rotterdam helemaal een crime zijn zeg :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Simplicity

work (hobby) in progress

lekker zeile op 't bootje

"beetje" aan het huis klussen

stapjes in de wereld zetten

neuh hoor de drukte valt wel mee :eusa_whistle:

francois

natuurlijk op mijn volvo na 2.0  t5 855

kitesurfen meestal in zeeland 200 km van woonplaats  of in belgie niet zo ver van de woonplaats
koi,s  in de achter thuin

welke hobbie hebben jullie er nog bij (niet de vrouw)  ;D ;D

vr gr francois

-D©©©L-

Ik ben regelmatig QRV, en we hebben ook al een dergelijk topic... ff zoeken.

gevonden: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13868.0.html  ;)

thuur

Citaat van: -D©©©L- op 17-01-2009 22:16:37
en we hebben ook al een dergelijk topic... ff zoeken.

Gevonden. En in 1x met dezelfde zoekfunctie die jullie ook moeten gebruiken.

Gr :evil:

Kingfisher

Behalve de Roffel vertroetelen mag ik graag rijden met, en sleutelen aan, m'n andere Volvo, een 345 winner special van 1986 met slechts 125.000km op het klokje. De laatste jaren compleet omgebouwd naar de GLT specificaties van een 360. Alleen het blok is nog de originele 1.4 :eusa_shhh:
Het voorzitterschap van de 300-club heb ik vorig jaar helaas moeten opgeven wegens tijdgebrek.

Verder mag ik graag fanatiek sportvissen (zowel zoetwater als op zee) in wedstrijd verband, met m'n cluppie of individiueel.

t5karel

Buiten vleesbewerken om mag ik ook graag worstmaken en achter in m,n laboratoriumpje aan produktontwikkeling en smaakproeven doen :eusa_dance:.

een beetje de johann van het vlees :eusa_doh:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

arjenT5R

Uhm ik mag wel eens een keertje zee-vissen
maar de grootste passie is toch stiekem wel sleutelen/beunen
aan alles wat los en vast zit  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

MJH

Beetje programmeren, data analyse, spelen met sim kaartjes en objecten, importmodules, implementatietrajecten. Dat soort spul.  

Oh, en smaakproeven op de produkten van die gast hier 2 posts boven, natuurlijk ;D

En vissen vind ik ook mooi, maar daar neem ik dan de tijd weer niet voor...
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]