nico 1 heeft een bijna stage V 850

Gestart door nico1, 28-11-2007 15:47:10

Vorige topic - Volgende topic

nico1

gieter met water, en een doek, na de foto er gelijk af gehaald, whahaha,  te opvallend,  en dan zeggen nee hoor ik was het niet
carbon blauw das mijn volvo nou

Laserblue

Citaat van: fearless op 07-10-2008 18:28:24
Heel erg stoer.  8)

Jij baalt hè dat je niet eerder was ;D ;D ;D

Ik vindt het heel gaaf, zou er niks meer aan doen  :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

fearless

Citaat van: Laserblue op 07-10-2008 19:49:09
Citaat van: fearless op 07-10-2008 18:28:24
Heel erg stoer.  8)

Jij baalt hè dat je niet eerder was ;D ;D ;D

Haha nee, zoals ik zeg heel stoer, maar denk niet op mijn auto.  ;)   ;D

fbm

Citaat van: fearless op 07-10-2008 19:55:28
Haha nee, zoals ik zeg heel stoer, maar denk niet op mijn auto.  ;)   ;D

Wedden van wel!  :evil:

nico1

nico1

nog ff het gaas erin, en weer wat in schoolbord verf klaar
zaterdag komen de bigbrakes er onder

Turbo-Geek

Je bent goed bezig vwb de power mods en aanverwante artikelen maar vwb het uiterlijk gaat het in mijn ogen duidelijk de verkeerde kant op.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

)()()sT

nico1

ik snap jouw wel, maar ik wil mijn auto net wat anders dan de gemiddelde, heb al wat aan passingen gedaan aan de spoiler, had eerst zij winks en de opening was groter aan de voorkant, is nu net zo groot als de intercooler, wil ook niet echt dat race gaas, wil eigenlijk het zelfde als de motorkap

Turbo-Geek

Je hebt nu een hoog 'schade auto' gehalte. Zo van een geval van voorschade en dan een tuning bumpertje erop en andere kap en lekker in de grondlak laten net zoals een hoop van die 19 jarige petjes dat steeds vaker hebben.
Op zich kan het wel maar dan moet je de rest van de wagen OOK in die look brengen.
Je hebt nu een bordeaux rode wagen (niet echt een kleur die zich leent voor dit soort tuning in mijn ogen) en chromelook meer spaaks velgen.
Als de auto nu geheel matzwart was met een stoere mat zwarte/antraciet 5 spaak dan was het een heel ander geheel.
  The things you own end up Owning you !

T o m

Dat is jou mening en die weten we nu.  ;) Maar ik vind het dus wel erg gaaf en eindelijk eens wat anders. Ik zou het inderdaad wat door trekken naar de rest van de auto zodat het in totaal "rat look" wordt.

Super!

nico1

jij snapt het tom,  de hele auto word zo, maar het weer is nog niet echt lekker om de rest te doen, maar komt goed, je heb van die mensen die willen alles alleen maar volvo origie..., ook goed ik niet

fearless

Blijf het een stoere bumper vinden, alleen jammer dat de zij vleugeltjes er af zijn.  :(

Ben wel benieuwd hoe de auto er uit zou zien als die compleet in deze kleur is.

Johann

Citaat van: fearless op 06-12-2008 17:25:16
Blijf het een stoere bumper vinden, alleen jammer dat de zij vleugeltjes er af zijn.  :(

Heb voor de rooie ook deze bumper overwogen en dan zoals Nico gedaan heeft de vleugeltjes er af omdat ze gewoon gruwelijk lelijk buiten de gehel lijn van de auto vallen.

Jammer dat de intercooler zo lullig voor de opening zit. Wel eens een standaard formaat FMIC overwogen? Ruimte moet er nu voldoende zijn.

fbm

Hij zit er op!  :eusa_dance:

Nu de vleugels eraf zijn, ziet hij er weer heel anders uit!
Heb je hem nog wel wat sterker gemaakt, want echt sterk was hij niet op bepaalde plekken.
Vind het gaaf om te zien dat iemand is een keer sch#t aan de rest heeft en gewoon doet wat hij mooi/gaaf vind!  :eusa_clap: Al had je het er wel over om de wagen totaal over te spuiten.

En Stage V  :eusa_think: ik wil het niet eens weten!  ;)

PS, als je nog mat zwart over hebt, vind dat ook wel gaaf op de motorkap van Ivo! :eusa_whistle: