nico 1 heeft een bijna stage V 850

Gestart door nico1, 28-11-2007 15:47:10

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Turbo-Geek

Ik zou, zoals Ivo al aangeeft, een ander principe gebruiken zoals je weleens kant en klaar voor Golfjes ziet.
Je hebt dan een grote trechter die naar een buis leid.
Wat jij nu doet is een trompetje op een buis zetten en dat schiet niet op want er kan vrij weinig in op die manier.
Met een grotere trechter kan je een Ram Air effect maken en daadwerkelijk lucht met hogere snelheid door je buis heen laten gaan.

Aan de andere kant zie ik de meerwaarde bovenop een BBK set niet echt. Leuk als je op Zandvoort woont en ook aan de rest van het remwerk (lees achter remmen) heb gedacht.
Daarbij rekening houdende dat je ook kolerezooi (water, zand, prut, etc,) naar je remmen gaat dirigeren zou ik er van afzien  :eusa_naughty:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

nico1

ja je heb daarin gelijk, doe het voor de sier, als opvulling van de verstralers
carbon blauw das mijn volvo nou

nico1

tis echt een *** jaar geworden,  had ik een nieuwe vriendin waar ik mee op vakantie zou gaan 2 de kerstdag, lekker een weekje  naar de zon, beld ze net dat het over is, hoe moet ik deze pijn nou weer in mijn auto stoppen, bahhhh  2008

elianmars

't Zit je niet mee, man...........  :-\

Het kan niet anders dan dat 2009 veel leukere dingen voor je in petto heeft  ;)

fbm

Citaat van: nico1 op 23-12-2008 21:32:04
tis echt een *** jaar geworden,  had ik een nieuwe vriendin waar ik mee op vakantie zou gaan 2 de kerstdag, lekker een weekje  naar de zon, beld ze net dat het over is, hoe moet ik deze pijn nou weer in mijn auto stoppen, bahhhh  2008

Das balen  :-\

Je kan natuurlijk de roller pakken en hem nu in 1 keer helemaal mat zwart rollen, misschien lucht het op!  ;)

En kop om hoog houden! komen vast wel weer betere tijden, al is het nu even k#t.

Nunki

Hoi Nico,

Balen! Maar ik vind je project wel ubercool!  8)

succes en vooral plezier ermee,
Joost

Turbo-Geek

Nico,

Easy come, Easy Go !
Niet druk om maken .........
  The things you own end up Owning you !

-D©©©L-

Je zou kunnen proberen om een plaatje kunststof te nemen, deze te voorzien van een gat en dan achter de opening te lijmen.
Een beter idee is misschien om (aluminium) gaas te gebruiken, dat geeft een iets "opener" look en laat zich met de juiste lijm eenvoudig vastzetten.
Van welk materiaal is die futuristische bumper eigenlijk gemaakt ? 

nico1

zo het is gelukt, hou ze nog ff rood, worden misschien nog zwart 8)

nico1

tis met hout gemaakt, daarop het gaas gelijmt, ziet er ok uit, en zeker stevig

nico1

heb vandaag ook een rode sparco evo 2 plus sportstoel gekocht + de gordel, zo dat zit echt lekker, moet wel ff 2 weken geduld hebben

fbm

Citaat van: -D©©©L- op 24-12-2008 10:00:19
Van welk materiaal is die futuristische bumper eigenlijk gemaakt ? 

polyester!  ;)

Maar Nico hoe heb je dat scheurtje afgewerkt dat erin zat, dat ik met polyester gerepareerd had? plamuur? Of gewoon dik de verf erop?

Citaat van: nico1 op 24-12-2008 18:53:53
http://img123.imageshack.us/img123/5278/dsc00813nu8.th.jpg
zo het is gelukt, hou ze nog ff rood, worden misschien nog zwart 8)

Ziet er wel ok uit zo! Past wel goed bij de koplampen zo!  :eusa_dance:
Hoop alleen wel als je 200+ rijd dat dat middenstuk het houd! :-\ (waar dat scheurtje zat)

Ga zo door!

italia

Citaat van: nico1 op 23-12-2008 21:32:04
tis echt een *** jaar geworden, 

ff een flut opmerking icm de kerstgedachte:

"Er zijn meer vrouwen dan kerken.... "   :angel:

(kon dr vroeger wel een moord (door deze opmerking) om plegen, mocht deze relatie mis gaan vast wel 2.)

nico1

maak jij je maar niet druk om dat scheurtje dat is vakkundig gemaakt , hij is ook wat sterker nu, en als die zou scheuren bij 200 had die al kapot geweest nu