parrot 3100 aan nokia MMC-1 microfoon???

Gestart door Peter, 30-11-2007 19:34:57

Vorige topic - Volgende topic

Peter

Vanwege continu problemen met mijn 'lidl' bluetoothradio (voor de telefoon) heb ik nu een kenwood radio en voor de telefoon een parrot3100 bluetooth setje gekocht. Er zit in de volvo nog een nokia set ( type mcc-1) waarbij het microfoontje mooi weg gewerkt is in het midden boven het raam.

Ik zou het liefst deze microfoon (van nokia) willen aansluiten op de parrot 3100 microfoon uitgang. heb inmiddels veel topics gelezen en op intermet gezocht en krijg de indruk dat dit zou kunnen, maar ik kan niet vinden welke kabel(s) ik van de nokia hadsfreeset moet aansluiten op de parrot ingang. Uit de nokiaset komen wel 13 hele dunne draadjes, waarbij de aansluiting van de microfoon tussen zou moeten zitten.

Weet iemand welke kleur kabel(s) ik zou moeten hebben om dit aan te sluiten? of is het veiliger om toch eerst maar gewoon de echte parrot 3100 microfoon ergens te installeren? Ik wilde dat dan gewoon maar ergens bij de TRACS schakelaar doen, maar vermoed dat dan het geluid niet goed verstaanbaar wordt voor degene met wie ik telefoneer.

gr.peter

Peter

:) het is inmiddels gelukt. het bleek toch vrij makkelijk om nieuwe microfoon netjes weg te werken en de nokia'weg te knippen'.

alles werkt gelukkig prima en ik heb de parrot 3100 netjes links onder de radio in het bakje weggewekt zodat ik het grootste deel van dat bakje (en achter de parrot) verder toch nog kan gebruiken voor zonnebril etc.