vervangen standaard speakers

Gestart door jberg, 02-12-2007 22:32:42

Vorige topic - Volgende topic

jberg

beste mede audiofielen

mijn vraag is de volgende
als ik mijn standaard speakers in mijn v70 wil vervangen voor betere, en niets wil verzagen of verbouwen, wat zijn dan goede merken?

ik ben aardig op de hoogte van huiskameraudio en heb een niet onaardige set thuis staan, maar ik zie merken waar ik echt nooit van gehoord heb, bv rodec, axton, enz

het gaat me niet om kwantiteit maar om kwaliteit, ik hoef niet dreunend door de straat te gaan met mn petje de verkeerde kant op wijzend maar wil gewoon hifi zoals in de huiskamer.

mijn headunit is een sc901 met de 4 keer 50 watt onder de voorstoel.
bij voorbaat dank

Volvo Felipe

jberg

had ik bijna te pakken op ebay duitsland, stond op 250 euro maar de beste man trok m terug net voor het eind

Eugene

Voor past een 13cm composet in de deuren. De tweeters in de hoedenplank. Schroefgaten komen misschien niet perfect overeen, maar niks wat een zelftappertje niet kan oplossen.

Wat qua aftermarket in de achterdeuren past durf ik niet te zeggen, want daar zit bij mij niks. Ik heb wel 6x9" speakers in de (verzaagde) hoedenplank :evil:

If it's not blown, it sucks...

jberg

in een v70 zitten in de portieren voor en achter 16,5 cm speakers, achter met tweeter voor zonder

Volvo Felipe

Als ik deze week alles toe krijg van informatie, dan kan ik overgaan tot bestelling hihi

Voor in de voor en achterdeuren....

;)

jberg

Citaat van: Volvo Felipe op 02-12-2007 23:03:47
Als ik deze week alles toe krijg van informatie, dan kan ik overgaan tot bestelling hihi

Voor in de voor en achterdeuren....

;)

dynaudio?

Eugene

Citaat van: jberg op 02-12-2007 23:03:37
in een v70 zitten in de portieren voor en achter 16,5 cm speakers, achter met tweeter voor zonder

Kijkaan, weer wat geleerd. Dan gaat 13cm niet passen uiteraard.

jberg

Eugene

Citaat van: jberg op 02-12-2007 23:13:56
beter dan 20 cm  ;D

We hebben het nog steeds over speakers? ;D

jberg

Volvo Felipe

Hehe,

Voor is 130 mm en achteraan 150mm in de deuren

Volvogroeten