Achterspoiler S70- Aangepast>>> Groups-buy

Gestart door ervani, 02-12-2007 22:42:00

Vorige topic - Volgende topic

ervani

Topic is aangepast:
Wie is er geintresseerd om met een groep mensen een achterspoiler voor de S70 aan te schaffen (of voor de 850 sedan)? Betreft een 'R' spoiler. De normale prijs bedraagd rond de 249 euro incl. btw. Wat voor korting er te regelen is moeten we afwachten. Laten we eerst kijken hoeveel mensen er interesse hebben. Daarnaast wil ik kijken of we met dezelfde groep een korting bij een autospuiter kunnen krijgen om de boel op kleur te krijgen. Ga naar het einde van deze topic om de naam in te vullen.

Ik zoek mij een slag in de rondte voor een achterspoiler voor de S70. Ik kom slechts twee types tegen maar beiden zijn mij net iets te bescheiden. Nee ik wil geen sjonnie spoiler achterop maar zoek iets in de R-stijl. Rara waar kan ik dat spul vinden?

daytonawim

Voor de S70 is er 1 originele spoiler, op marktplaats is ook nog een imitatie
te vinden, die lijkt er erg veel op.

De R spoiler gaat wel passen maar ziet er niet uit, de S70 deksel is rond die van
de 850 recht

ervani

De spoiler waar jij over  'spreekt'  lijkt mij zo laag op de kofferbak liggen. Zoek eigenlijk iets dat net iets hoger is. Maar misschien zoek ik wel iets wat niet bestaat.

Duell

Voor de duidelijkheid een foto van de twee verschillende spoilers

De gene op de voorgrond  de 850R spoiler en daarachter de iets plattere geleverd op oa T-5R en de S70R

ervani

Ah kijk dat is een duidelijke foto, zoiets zoek ik. Verkijk ik mij nou helemaal als ik denk dat dit toch echt een ander soort spoiler is?

Die op de foto van Duell oogt mooier

Emiel

Citaat van: ervani op 03-12-2007 22:32:37
Ah kijk dat is een duidelijke foto, zoiets zoek ik. Verkijk ik mij nou helemaal als ik denk dat dit toch echt een ander soort spoiler is?

Nee?

S70 heeft gewoon een hele andere achterspoiler dan die van een 854... ;)

M a r c

Citaat van: daytonawim op 02-12-2007 23:11:42
De R spoiler gaat wel passen maar ziet er niet uit, de S70 deksel is rond die van
de 850 recht

Dat is dus niet waar. De 850R spoiler is veel ronder aan de achterkant dan de normale platte spoiler en past dus best wel.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

@®-

De platte spoiler:

En een paar foto's van een R-spoiler van de 850 van 850 T5 Freak:

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13437.msg407760#msg407760

Duell

Citaat van: M a r c op 04-12-2007 12:03:01
Citaat van: daytonawim op 02-12-2007 23:11:42
de 850 recht

Dat is dus niet waar. De 850R spoiler is veel ronder aan de achterkant dan de normale platte spoiler en past dus best wel.

jongens, jullie hebben het over een verschil in smaak.
Maar belangrijk is dus dat ze allemaal 850 of de orig s70 gewoon op alle achterkleppen passen  ;)

Ik heb nog nooit een S70 met een 850 R spoiler gezien,  heeft iemand een foto ?

Volvo Felipe

Hier heb je uw S70 met de 850R spoiler erop

MarcoV

Weet niet wat jullie er van vinden maar ik ga hier voor ;D ;D ;D
Staat zeer fraai op de S70 IMHO.

MarcoV

Rayman

Ik vind het niet verkeerd staan, maar ik vind spoilerloos nog steeds erg mooi op een S70 (op een 854 trouwens ook) ;). Maar goed, ik houd dan ook wat meer van een "chique" S70 dan een "sporty".

Dave

Citaat van: MarcoV op 26-12-2007 11:33:27
Weet niet wat jullie er van vinden maar ik ga hier voor ;D ;D ;D
Ik vind het ook netjes. Volvo Felipe is de prijs al aan't nazien voor mij ;D

MarcoV

Citaat van: Rayman op 26-12-2007 11:53:41
Ik vind het niet verkeerd staan, maar ik vind spoilerloos nog steeds erg mooi op een S70 (op een 854 trouwens ook) ;). Maar goed, ik houd dan ook wat meer van een "chique" S70 dan een "sporty".

Ik ga dit jaar wat meer naar de sporty-kant maar wel met mate en smaak ;D
Wacht maar af,

MarcoV ;)

macdriver

ik vind het zeker niet lelijk
ga er zeker over nadenken om er ook een te plaatsen
:eusa_clap: :eusa_clap: