Stoelverwarming

Gestart door Simplicity, 04-10-2007 18:02:23

Vorige topic - Volgende topic

Viper850

Citaat van: Turbo-Geek op 24-10-2007 17:48:13
2 woorden:  STAND KACHEL !

??? ??? ???
standkachel of stand kachel

Steggen

Citaat van: Emiel op 24-10-2007 19:30:59
Thermostaat kapot?
Ik weet niet, ben student en woon op kot, dus ik heb hier niet veel werktuigen en metertjes liggen. Maar als ik nog eens bij mijn ouders langskom kan ik eens een multimeter meenemen. Is die thermostaat er gemakkelijk uit te prutsen en te vervangen?

Turbo-Geek

Hoe lang duurt het bij jullie voordat de stoel echt lekker warm begint aan te voelen ?
Die van mij wordt gewoon goed warm (tot op punt dat het niet fijn meer is) maar het duurt exact 2 minuten en 20 seconden voordat ie op perfecte temperatuur is, gemeten vanaf het moment dat ik ga zitten op een koude stoel en dan pas de verwarming aanzet.

Zit eraan te denken de beiden stoelen aan te sluiten op het alarm (met een tijdinstelling van 2 minuut 20) zodat ze reeds op temperatuur zijn als ik instap  :eusa_think:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

@®-

Citaat van: Turbo-Geek op 04-12-2007 16:43:13
Hoe lang duurt het bij jullie voordat de stoel echt lekker warm begint aan te voelen ?
Die van mij wordt gewoon goed warm (tot op punt dat het niet fijn meer is) maar het duurt exact 2 minuten en 20 seconden voordat ie op perfecte temperatuur is, gemeten vanaf het moment dat ik ga zitten op een koude stoel en dan pas de verwarming aanzet.

Zit eraan te denken de beiden stoelen aan te sluiten op het alarm (met een tijdinstelling van 2 minuut 20) zodat ze reeds op temperatuur zijn als ik instap  :eusa_think:
Das wel lekker, heb je in ieder geval een warme kont als je accu leeg is  ;D ;D ;D

Ik zou dat niet zo snel doen, want een stoel verwarming verbruikt best veel energie.

Turbo-Geek

Ja, ik zat daar ook aan te denken ....  :eusa_think:
Maar ik heb een 72A accu dus ik moet een heel eind kunnen komen denk ik.

Garfield

Begrijp ik nu dat in het ruggedeelte óók verwarming zit ?
Of verschilt dat tussen een V70 en een 850 ?
In mijn V70 merk ik namelijk alleen wat op de zitting van de stoelen, niet op de ruggedeeltes.
Vind het wel heerlijk overigens, m'n zakelijke Audi heeft het niet en als het 's ochtends zo koud is mis ik het wel :-)
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

Turbo-Geek

Ik voel de zitting en onderrug warm worden ...