Hulp aan Stichting Hoogvliegers

Gestart door Ben, 15-11-2007 11:26:53

Vorige topic - Volgende topic

de boekhouder

Het verzoek is inmiddels ruim 2 maanden oud. Is dit nog van toepassing ?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Ben

Zeker, er zijn doorlopend acties en dus doorlopend vrijwilligers nodig.
Geef jezelf even op bij www.hoogvliegers.nl dan krijg je een seintje als er iets moet gebeuren.

ateune

Hier die vriend van Hylco

Count me in!!

wplas1

Citaat van: ateune op 24-01-2008 01:04:13

Count me in!!

Je moet jezelf wel even opgeven bij de stichting Hoogvliegers heb ik begrepen. Ik heb het gedaan middels een mail via hun site. Nog niets op terug gehoord, maar dat zal t.z.t. wel komen denk ik.

Ben

Citaat van: wplas1 op 24-01-2008 13:43:44
Citaat van: ateune op 24-01-2008 01:04:13

Count me in!!
Je moet jezelf wel even opgeven bij de stichting Hoogvliegers heb ik begrepen. Ik heb het gedaan middels een mail via hun site. Nog niets op terug gehoord, maar dat zal t.z.t. wel komen denk ik.

Je komt op de mailinglist. Als er iets moet gebeuren krijg je vanzelf een mailtje.

pwassink

Citaat van: Ben op 23-01-2008 23:08:31
Zeker, er zijn doorlopend acties en dus doorlopend vrijwilligers nodig.
Geef jezelf even op bij www.hoogvliegers.nl dan krijg je een seintje als er iets moet gebeuren.

Die site is stuk lijkt het Ben ..

En is dat nog steeds..   :eusa_whistle:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Rayman

22e is volgende week en ik heb nog erg weinig gehoord; via mail niets vernomen...

Vraag me toch af wat er speelt, want op www.stichtinghoogvliegers.nl wordt niet over volvo's gerept.

pwassink

Citaat van: Rayman op 16-03-2008 14:55:34
22e is volgende week en ik heb nog erg weinig gehoord; via mail niets vernomen...

Vraag me toch af wat er speelt, want op www.stichtinghoogvliegers.nl wordt niet over volvo's gerept.

Site werkt weer .. !

Op de 12e lelystad wordt wel over volvo's gesproken ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Ben

De afspraak is dat het initiatief bij de Hoogvliegers ligt.
Als ze zich niet melden hebben ze kennelijk geen auto's nodig

killerbee

Citaat van: Ben op 16-03-2008 15:34:54
De afspraak is dat het initiatief bij de Hoogvliegers ligt.
Als ze zich niet melden hebben ze kennelijk geen auto's nodig
Dus wij hoeven ons niet meer op te geven, als we iets willen doen voor hun.
Want ik kan prima op 17/5 op Eelde rijden  ;D ;D ;D ;D ;D

wplas1

Vandaag het onderstaande mailtje van de stichting ontvangen. Laat 12 april nou net de dag van de spotrepair van het V40 forum zijn !

Beste Volvo enthousiasteling,

Alweer een hele tijd geleden heeft de Stichting Hoogvliegers via het Volvo-forum het aanbod gekregen om kinderen te vervoeren van- en naar onze "Grote Hoogvliegersdagen". Ook u heeft zich destijds meteen opgegeven, waarvoor onze grote dank!

Inmiddels zijn de vovorbereidingen alweer in een vergevorderd stadium, en we zijn weer heel wat 'praktijkervaringen' rijker. Met deze praktijkervaring bedoelen we onder andere dat we steeds beter kunnen omgaan met grote groepen kinderen, die uiteraard niet altijd op een standaardmanier behandeld kunnen worden. Maar daar doen we het juist voor!

Onze Hoogvliegersdagen splitsen we op in Individuele Hoogvliegersdagen, en Grote Hoogvliegersdagen. En tijdens deze Hoogvliegersdagen worden de activiteiten weer onderverdeeld in Airside- en Landside-activiteiten.
Voor wat betreft de Landside activiteiten, is één onderdeel daarvan het Transport. En daar gaat dit mailtje over.

Inmiddels is gebleken dat het transport vaak liever door de ouders zelf gedaan wordt. Dit omdat het vaak om aangepast vervoer gaat, en de ouders hierop beter zijn ingericht. Toch blijven er wel degelijk kinderen over die goed met 'ander' vervoer te transporteren zijn.

Voor aanstaand weekend is het zo, dat er in de afgelopen weken een aantal ambulances, politiemotoren en Marechaussee voertuigen ter beschikking is gesteld. Deze voertuigen hebben speciale voorzieningen, en er zal onder begeleiding van politiemotoren naar het vliegveld worden gereden.
Concreet betekent dit voor u dat u aanstaand weekend méér dan welkom bent om, als gast, te komen kijken wat deze dagen met de kinderen doen, maar dat we geen beroep op zullen doen voor wat betreft het transport.

Let op: Voor 12 april aanstaande (Lelystad) horen wij graag of u nogsteeds geïnteresseerd bent om de kinderen te vervoeren!
Het gaat dan om een kleine 200 (!) kinderen, die uit het hele land komen.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Engelkes,
Voorzitter Stichting Hoogvliegers.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: