open air filter, welke maat?welk merk?

Gestart door cas, 05-12-2007 13:34:25

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Waarom ? Je kan gratis re-mappen na modificaties ;)
Bovendien is het niet zo dat de DP aktie volgende week stopt en we hem er over 2 weken onder hebben hangen.
Je merkt op deze manier ook het verschil tussen de diverse mods en is het iedere keer weer een feestje !
Ik hoop dat we tenminste 10 deelnemers vinden zodat we de prijzen scherper kunnen krijgen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

amazingbabbel

"Mijn chipper" is ook benieuwd naar het effect van de DP. Hij  wil meerijden en zonodig de software weer aanpassen. Dussss....... groupsbuy ;D

Groet'n

Dennis
Gang is alles

reneetje

Citaat van: amazingbabbel op 05-12-2007 23:22:14
"Mijn chipper" is ook benieuwd naar het effect van de DP. Hij  wil meerijden en zonodig de software weer aanpassen. Dussss....... groupsbuy ;D

Groet'n

Dennis

Wie is jouw chipper dan? ??? ::)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

cas

super die achteraf MOD !

had ook wel mee willen doen met die DP. maar wil toch eerst een andere turbo erop en wil niet achteraf WEER een andere DP moeten aanschaffen....

ben dan wel multimiljonair maar het hoeft er niet uit! ( in mijn droom dan hé)

Turbo. DP. Tjip..... o... eerst nog ff lpg..... 1 op 6 doet wat pijn.... 1 zuip auto met zn 1 op 2 op lpg is al genoeg  :-\

back ontopic!

luchtfilter... oja! die moet dus voorop dat lijstje.. want die komt wel op korte termijn....

en weer ff offtopic.

voor ook een goede  chipleverancier kijk  ff op  www.smiths.com.au/
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

amazingbabbel

off topic

;D Die chipper zit naast me op de bank. Maar heeft weinig inhoud 8) meer.

Groet'n

Dennis
Gang is alles

cas

Heb er 1 bij europe T besteld, die van 160.  mijn local K&N dealer kon het luchtfilter zelf niet eens voor onder de 120 krijgen.  en die inox bak hitte schild is ook wel handig, de oude koude luchttoevoer zit er op, de aansluitingen van de oude Luchtfilterbak zitten ook op de nieuwe, want anders zou de  LMM meter loss hangen met een airfilter eraan...

t kost wat, maar aan de andere kant, het scheeld mij ook een ritje van 40 euro op en neer naar mijn klusgarage in Lopik, om daar een passende bak zelf te gaan maken, en dus een dag aan tijd.

lekker makkelijk dan maar zo. woensdag in de bus !  ;D

Turbo-Geek

Proficiat ! Het is opzich een leuke kit (heb hem zelf ook) maar de goedkoopste oplossing is het niet, maar goed dat maakt nu niet meer uit.
Vwb je locale K&N dealer met zijn idiote prijzen, kijk voortaan gewoon bij Dutchpowertrading oid.

http://www.sandtler.de/katalogangebote/filter/kn/entlueftung_uni/entlueftung_uni.htm

The things you own end up Owning you !

amazingbabbel

Of bij mij ;D,  ik mag eigenlijk geen reclame voor mezelf maken :eusa_naughty:,  maar in het kader van de dure decembermaand....

Groet'n

Dennis
Gang is alles

cas

Citaat van: amazingbabbel op 08-12-2007 17:13:11
Of bij mij ;D,  ik mag eigenlijk geen reclame voor mezelf maken :eusa_naughty:,  maar in het kader van de dure decembermaand....

Groet'n

Dennis

Kom je nu mee!!

heb je ook klep spoilers?

ovlov 058

Citaat van: cas op 08-12-2007 17:59:23

Groet'n

Dennis

Kom je nu mee!!

Op de in- of uitlaatkleppen ;D ;D ;D

Turbobiker

Citaat van: cas op 05-12-2007 13:34:25
ik wil mijn fluit geluid wat opkrikken in de turbo, en dat door het monteren van een open air filter.... natuurlijk het liefst van K&N maar ja....

Tis dat je met deze opmerking begon. Want een gewoon K&N inlegfilter werkt even goed, maar niet qua geluid...
De Tussenpaus

Misha

Ook lollig dat je nu binnen een week toch die 160 euri hebt neergeteld, terwijl je 2x gezworen hebt dit niet te gaan doen...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

cas

Citaat van: Misha op 08-12-2007 21:50:48
Ook lollig dat je nu binnen een week toch die 160 euri hebt neergeteld, terwijl je 2x gezworen hebt dit niet te gaan doen...

HAHA!! ja nu je het zegt :-)
hmmzz... zegt dat nou wat over mij?
Ik wilde dat geheen en weer niet..... gezoek....zelf knoeien....heb andere belangrijkere dingen die ik zou moeten doen.....
en tja... dat filter kan ik altijd wel weer doorstoten als ik een 2002 t5 zou kopen :-P

cas

Citaat van: ovlov 058 op 08-12-2007 20:44:03
Citaat van: cas op 08-12-2007 17:59:23

Groet'n

Dennis

Kom je nu mee!!

Op de in- of uitlaatkleppen ;D ;D ;D

ken dat? haha...

cas

grrr ziet er wel spannend uit zo nu hij er inzit :-)

maar, de het enige geluid dat ik er me opgeschoten ben, IS dat als je ff goed gas geeft, en je het gas loslaat, dan hoor je een geluid als dat wanneer je bij de dokter bent, omdat je bijvoorbeeld veel hoest de laatste tijd, want je weet wel dat er een griepje heerst enzo, bijna iedereen heeft dat wel gemerkt, dan hoor je dat geluid van als je bij de doc DIEP moet inademen, en dan HARD met openmond uitademen. en dat uitadem geluid hoor je dus als je je gas loslaat onder de kap :-)

nou, ging je ook dat geluid zelf  achter je pc schermpje nadoen? vastwel!! haha....

en hoe bedoel je, ik gebruik veel komma's en kom wat traag to de point..... ;-)