Pieter Vos, even voorstellen

Gestart door Pieter Vos, 07-12-2007 14:06:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Pieter Vos

Hallo Roffelaars,

Ik ben Pieter en ik heb sinds mei van dit jaar een 850 2.5 10V estate van 1994 op LPG.
Wat een heerlijke auto! Ik was altijd al verliefd op het geluidje en sinds ik de auto heb ben ik er meer en meer enthausiast over.
Ik heb redelijke veel sleutelervaring en vind het leuk om aan de auto te sleutelen, hoewel dat met deze auto nog niet veel nodig is geweest.
Het forum is leuk om te lezen en heel informatief. Uiteraard moet je zelf bepalen wat waar is en wat niet. In elk geval is het delen van ervaringen zeer leerzaam.
Eén van de leuke dingen die ik las was de verklaring van het geluidje 'krrgggk', bij het wegrijden na starten en voor het eerst 30 km/u rijden; de zelftest van de ABS. Ik had dit geluid al veel vaker gehoord maar ik had er geen idee van wat het was.
Nu waardeer ik dit geluidje, terwijl ik me er voorheen aan stoorde!

Indien ik wat interessants ervaar, zal ik even roffelen in het forum. (zie topic 'rode LPG lampje')

Met groeten,
Pieter

de boekhouder

Welkom Pieter,

Mooie foto's hoor !!!   :eusa_whistle:
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Domaso

Welkom op het forum Pieter.

Woon je in het noorden des lands?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

FGG

Welkom op 't Forum, Pieter.

Inderdaad een mooie auto. Waar heb je die foto's genomen?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn

Citaat van: Pieter Vos op 07-12-2007 14:06:20
Het forum is leuk om te lezen en heel informatief. Uiteraard moet je zelf bepalen wat waar is en wat niet. In elk geval is het delen van ervaringen zeer leerzaam.

Welkom.

Na een tijdje meelezen weet je vanzelf wiens advies je als serieus kan betitelen en van wie je het met een korrel zout moet nemen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

Citaat van: mehn op 07-12-2007 14:46:56
Citaat van: Pieter Vos op 07-12-2007 14:06:20
Het forum is leuk om te lezen en heel informatief. Uiteraard moet je zelf bepalen wat waar is en wat niet. In elk geval is het delen van ervaringen zeer leerzaam.

Welkom.

Na een tijdje meelezen weet je vanzelf wiens advies je als serieus kan betitelen en van wie je het met een korrel zout moet nemen ;)

Ik zal het maar vast zeggen  ;)



*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Domaso

Citaat van: Laserblue op 07-12-2007 14:49:52
Citaat van: mehn op 07-12-2007 14:46:56
Citaat van: Pieter Vos op 07-12-2007 14:06:20
Het forum is leuk om te lezen en heel informatief. Uiteraard moet je zelf bepalen wat waar is en wat niet. In elk geval is het delen van ervaringen zeer leerzaam.

Welkom.

Na een tijdje meelezen weet je vanzelf wiens advies je als serieus kan betitelen en van wie je het met een korrel zout moet nemen ;)

Ik zal het maar vast zeggen  ;)

http://www.fsre.nl/images/stories/zout/zout03.jpg



Is een foto voor raad-je-plaatje. Uit welke zee komt dit zout?  ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Snellebaksteen

Das mijnzout, dat zie je zo. Maar evengoed welkom hoor!! ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Chris

Welkom op het forum Pieter!

Citaat van: de boekhouder op 07-12-2007 14:22:04
Welkom Pieter,

Mooie foto's hoor !!!   :eusa_whistle:

De boekhouder heeft blijkbaar al een goede band met Pieter... hij krijgt (nu al) persoonlijk foto's toegestuurd :eusa_whistle: ;D