eens een 850 altijd een 850

Gestart door Gijs850, 09-12-2007 16:36:03

Vorige topic - Volgende topic

Dennis850

t5karel

Gijs is ons ook allang vergeten lijkt het :eusa_think:.

Es ff op het BMW forum kijken ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Enno

Citaat van: t5karel op 13-12-2007 20:59:40

Sowieso ook leuk..

http://www.e39-forum.de/

Ooit komt er een E39-er ;)....maar dat duurt nog een tijde....de 850 blijft ;)...eens een 850 altijd een 850. Of dat voor de V70 ook geldt, betwijfel ik....nu is het financieel niet aantrekkelijk over 2-3 jaar zou het wel aantrekkelijk kunnen zijn zeker omdat de 850 dan de 15 jaar gepasseerd en als semie klassieker verder door het leven kan gaan.....

t5karel

Citaat van: Enno op 13-12-2007 21:14:33

Sowieso ook leuk..

Ooit komt er een E39-er ;)....maar dat duurt nog een tijde....de 850 blijft ;)...eens een 850 altijd een 850. Of dat voor de V70 ook geldt, betwijfel ik....nu is het financieel niet aantrekkelijk over 2-3 jaar zou het wel aantrekkelijk kunnen zijn zeker omdat de 850 dan de 15 jaar gepasseerd en als semie klassieker verder door het leven kan gaan.....
Ze hebben daar ook een soort Johann ;D.Genaamd Mr .T ;D.De opmerkingen zijn bij ons scherper en hebben meer inhoud :angel:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Enno

Citaat van: t5karel op 13-12-2007 21:18:50
Citaat van: Enno op 13-12-2007 21:14:33

Sowieso ook leuk..

Ze hebben daar ook een soort Johann ;D.Genaamd Mr .T ;D.De opmerkingen zijn bij ons scherper en hebben meer inhoud :angel:.

Logisch ;) dit is NL ;) de e39-forum.de is duitstalig;) .......maar het zijn twee heel verschillende auto's ...maar een E39 heeft wel wat. Zeker de zwaardere jongens die er uitzien als beschaafd, maar ondershuids erg veel aankunnen. Gelukkig dan ook nog ;) NA zijn......wat mij weer een kick geeft...eens NA altijd NA ;) zullen we dan maar zeggen.

StefanCJ

Walter

Gijs neemt niet eens afscheid  :'(

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Turbo-Geek

Uit het oog uit het hart ... Niks nieuws.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Gijs850

sorry bij deze nog tot ziens! Heb inmiddels een E34 touring en die bevalt prima. de mazzel en pas op dat het geen sekte wordt, dit forum af en toe een beetje doorgeslagen heb ik het idee -;)

t5karel

Citaat van: Gijs850 op 22-03-2008 21:59:28
sorry bij deze nog tot ziens! Heb inmiddels een E34 touring en die bevalt prima. de mazzel en pas op dat het geen sekte wordt, dit forum af en toe een beetje doorgeslagen heb ik het idee -;)
Sekte ???.Hoe kom je daar nu bij?En nog natrappen ook? :evil:.

Gijs850

HAHAHAHA gekkerds. Veel plezier met jullie auto's allemaal. Het blijven gave dingen!!

Starbuck

Citaat van: t5karel op 22-03-2008 22:02:13
Citaat van: Gijs850 op 22-03-2008 21:59:28
Sekte ???.Hoe kom je daar nu bij?En nog natrappen ook? :evil:.

Doorgeslagen ???

Hare Volvo, Hejeje, jehija..... ;D
Veel geluk met je Duits vriendje, een geweldige wagen die je nooit in de steek laat! :eusa_liar:

Turbo-Geek

Ik denk dat hij dat juist bedoelt Starbuck ... Het nogal 'zielige' gedrag tov andere merken dan Volvo.
Helemaal niet nodig, gun anderen ook het plezier met een andere auto.

SIM-PEL
  The things you own end up Owning you !

Starbuck

Citaat van: Turbo-Geek op 22-03-2008 22:24:13
Ik denk dat hij dat juist bedoelt Starbuck ... Het nogal 'zielige' gedrag tov andere merken dan Volvo.

SIM-PEL

Elk diertje zijn pleziertje.... ;)

-D©©©L-

Citaat van: Turbo-Geek op 22-03-2008 22:24:13

SIM-PEL

Tja, het is maar waar je je druk over wil maken. Verander de wereld, begin bij jezelf.