Re: vaarwel 850 ik zal je missen

Gestart door rogier, 29-01-2003 22:53:10

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Hmm... balen man. Ik heb gelukkig geen ervaring bij Bluekens, maar ik weet wel dat de vorige eigenaar de 850 daar gekocht en onderhouden heeft.

Toch raar dat ze zo schofterig doen, het is hun fout tenslotte.

Dreamer2

Dat is kl**te!! Maar helemaal snappen doe ik het niet... Wat ging er nu mis en ging het nu mis bij de ruilmotor of bij je oude motor?

Waar kreeg je nu wel garantie op?
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Raf

ik heb je verhaal 3 keer gelezen maar ik ben er ook niet helemaal uit.
het lijkt wel alsof je van je 850 vanaf wou (niet beschuldigend hoor ;D)
zijn er dan geen andere mogelijkheden om je 850 te behouden en gewoon ergens anders voor je onderhoud te gaan?

Raf
De gustibus non disputandum est!

EX-850 rijder

Wat er precies gebeurd is.

Een maandje geleden ging er iets mis bij de ecu. Daarop werd besloten om de ecu en de lambdasonde te vervangen en nog wat electronische dingen. Dat werd grotendeels onder coulance gedaan, aangezien de auto altijd bij bluekens is onderhouden hij uit 96 was en nog geen 100.000 km gelopen had.

Nu woensdag gebeurde er ineens iets heel vreemds. Ik reed 140 op de snelweg en de motor begon heel moeilijk te "lopen". Alsof hij op een heel arm mengsel liep. Toen ging het ineens heel snel. Ik wilde de auto naar de vluchtstrook dirigeren en wel zo snel mogelijk. Toen ik dat probeerde hoorde ik een grote klap en toen was het over..............

Men gaat er nu een ruilmotor inzetten. 80 procent wordt betaald door de importeur/ dealer. Maar je snapt dat ik er nu toch wel wat moeite mee begin te hebben. Het is gewoon nie het eerste geintje wat ik met de auto heb meegemaakt.

Toen is in overleg besloten om hem in te ruilen. De inruilprijs zou dan op basis van een auto die dan al gerepareerd zou zijn.