Redlub stelt zich voor...

Gestart door Redlub, 12-12-2007 11:16:43

Vorige topic - Volgende topic

Redlub

Sinds vrijdag trotse bezitter van een turqoise V70 T5. 120 dkm op de teller en na diepgaand onderzoek (zelf, Volvo dealer, boekjes, staat van onderhoud en slijtage) lijkt dat zowaar nog te kloppen ook.

De Volvo is gekomen ter vervanging van een Ford Ka en is de boodschappenauto voor erbij. Logische overstap toch? Reden voor de aanschaf van de turquoise V70: Mijn vrouw viel er als een blok voor en de hond past erin. 1 op 9, niet in de meeste parkeervakken passen en vreemde blikken in de buurt nemen we dan maar voor lief toch?

Andere auto (zakelijk) is een nagelnieuwe hybride Honda. Over inconsequent automobiel aankoopgedrag gesproken........ Qua fun verliest de Honda het dik van de Volvo. Volgende week rit naar Groningen en terug voor de boeg. 3 keer raden welke auto ik pak?  :eusa_dance:

Tot ziens op de snelweg..

Esveldt

Welkom op het Forum!

Euuuh, zo'n kleurrrrr vraagt om foto's!

M.E. AMC

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
welkom redlub
en  die rare blikken in je omgeving is gewoon afgunst :eusa_angel:
ze willen ook
mooie kleur
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

Marc O.

Welkom!

Een hybride Honda....is dat nou een beetje een aardige auto om in te rijden? (niet vergelijken met je V70 natuurlijk ;))
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Citaat van: Redlub op 12-12-2007 11:16:43
niet in de meeste parkeervakken passen

Zo groot is ie nou ook weer niet. Mijn 850 past toch gewoon in elk parkeervak, hoor.

Welkom op 't Forum!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Redlub

CiteerZo groot is ie nou ook weer niet. Mijn 850 past toch gewoon in elk parkeervak, hoor.

Is eigenlijk ook meer het probleem van mijn vrouw. Die was met haar Fordje al niet de parkeerkoningin. Vertrekt nu trouw om 7.10 uur naar haar werk om extra grote parkeervakken te kunnen kiezen.

CiteerEen hybride Honda....is dat nou een beetje een aardige auto om in te rijden? (niet vergelijken met je V70 natuurlijk

Rijdt echt subliem. Instappen en rijden (automaat, alle luxe die je je kunt bedenken). En toch mist de Honda sfeer. Denk aan kraakjes, piepjes en indrukwekkende acceleratie. Je rijdt heel snel veel te hard met die auto, alleen je merkt er zo weinig van. De eerste keer plankgas met de T5 gaf me tranen in de ogen en een grote grijns op mijn gezicht...

Foto's komen vast nog. Van de V70 maar doen? Of Honda? Welk forum was dit ook al weer? :eusa_angel:

Walter

buurman heeft een Prius, waarschijnlijk ter compensatie van zijn Lexus LS460. Dus jij mag zonder gewetensbezwaren in de T5 rijden :-)

Als ik het kleine fotootje zie, is het niet Turkwaase maar Frost Green, wat maar heel even gebruikt is. Liquid Force zijn S70 (die met "00") had ook die kleur

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Snellebaksteen

Welkom! Maar wat bulderd er nou? Jij, de prius (vast niet) of de V70 (roffelt meer dan bulder..)  ;)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Redlub

Neetskabellens,

Of je kent me, of je bent erg scherp en snel van begrip.  :eusa_clap: Eng hoor..

Chris

Welkom op het forum! Sja, dat verbruik boeit minder en minder naarmate de fun meer en meer wordt... en zo'n T-5 is toch een fun :evil:

Veel plezier ervan! Mooie en aparte kleur trouwens.

Groeten,
Chris

Volvo Felipe

Hey,

Welkom op het forum en veel plezier met je V70

Volvo groeten

hathü

Welkom, enne zal me niet verbazen als binnenkort de T5 de eerste auto is en de Honda voor erbij.

Redlub

CiteerWelkom, enne zal me niet verbazen als binnenkort de T5 de eerste auto is en de Honda voor erbij.

Dat is dus nu al het geval. Zeker na plaatsing van een veerpootbrug en herstel van de cd speler ben ik er niet meer uit weg te slaan. Grappig dat een 10 jaar oude bak het qua comfort en gevoel goed wint van een nagelnieuwe Honda met alle nieuwe snufjes die er maar zijn!

ief

Welkom Redlub en waar blijven de foto's nou? 8)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...