Mistlampen & elect.dakraam kapot

Gestart door Bouke, 12-12-2007 20:39:07

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Wie kan me helpen dit op te lossen?
Het gaat om een 850 t5 van '94
Ik ben bij de volvo dealer geweest om te vragen of dit makkelijk op te lossen was. Het was wel om 12:00 op zaterdag dus veel tijd kon hij er niet aan besteden ,maar goed hij zocht er een boek bij met gegevens van de electra en heeft in iedergeval geconstateerd dat de relais van het dak het doet. De zekeringen zijn ook niet stuk al weet ik niet welke nr's ik moet hebben . Hebben het dak en de mistpitten iets met elkaar van doen of is dat puur toeval?Kan het de schakelaar zijn en zoja hoe kan ik die er uit halen en zien wat er is?
Wat de mistlampen betreft hoe kan ik die verwisselen/openmaken en wat zit er in? Ik kan namelijk nergens vinden wat erin moet.

Gr Bouke

Emiel

Mistlampen: zijn de mistlampen zelf heel? Achterkant van de unit wil wel eens afbreken.

Schuifdak: Spanning op de motor?

Bouke

De achter kanten zitte er nog gewoon op. Of er spanning op de motor zit weet ik niet maar het relais doet het wel. Ik ben niet zón techneut. :eusa_whistle:

Bouke

Het probleem is opgelost het was een massa kabeltje die los zat :eusa_dance:

thuur

Voor de toekomstige roffelaar met hetzelfde probleem: welk kabeltje?

Gr ;)

Bouke

geen idee maar het had gevolg voor zowel het dak als de mistlampen en m´n garage heeft het voor me opgelost :eusa_whistle: