Dynamo stuk

Gestart door BobBas, 12-12-2007 21:44:39

Vorige topic - Volgende topic

BobBas

Pechdag vandaag. De dynamo laadt zoveel bij dat de accu begint te koken. En dat stinkt. De dynamo moet dus worden vervangen. Nog meer pech trouwens. Wanneer ik de kickdown gebruik houd de motor in en begint te sputteren. Het vermogen van mijn Rica getunde 850 T5-R is weg  :-\. Luchtmassameter? Hopenlijk kan de garage het snel herstellen. Nog meer pech trouwens. Bij koude start blijven controlelampjes ABS en Tracs branden. Kan natuurlijk veel oorzaken hebben. Laat het niet aub niet al te kostbaar zijn. Echt blij ben ik hier niet van. In ieder geval de groeten aan iedereen. En ik ga laten weten hoe alles afloopt.

Jeroentjuh

Citaat van: BobBas op 12-12-2007 21:44:39
Bij koude start blijven controlelampjes ABS en Tracs branden.

Ook als je beetje rommelt met de contact sleutel? En anders gewoon ff fouten laten uitlezen.....

HanV70

Ik vermoed dat alleen je spanningsregelaar niet meer goed werkt, wat waarschijnlijk ook de andere problemen veroorzaakt door te hoge spanning.

BobBas

De dynamo is vervangen en heeft naar het zich laat aanzien alle andere problemen opgelost. Heb weer alle peekaas en lampjes ABS en Tracs zijn uit. Ik ben weer blij.