WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: Hengeveld op 17-05-2017 00:02:15
Citaat van: Spin! op 16-04-2017 22:14:29
De impuls was sneller dan de gedachte...gewoon omdat het niet kon.

Witte GLT met veeeel teveul op de teller, automaat. Toch wel een leuk karretje. En netjes!

http://i284.photobucket.com/albums/ll27/SpinT5R/Volvo%20850%20GLT%203%20white%20edition/21F6F539-56F4-4332-A3AF-CEB63633D59E.jpg

http://i284.photobucket.com/albums/ll27/SpinT5R/Volvo%20850%20GLT%203%20white%20edition/B90CBA16-3A4D-4860-8467-87AFC4CC63CE.jpg

Toen ik ineens die kentekenplaathouder van de club zag, realiseerde ik me dat ik deze auto hier vaker heb gezien. Na een avondje forumspeuren niet gevonden, dus wie het weet mag het zeggen. Komt ergens uit Z-Limburg. Kenteken FL-LX-38.

Plannen: Nog geen, Titans zijn er al onderuit. Is weer Cetus geworden  :angel:. Verder staat hij op stal.

Gefeliciteerd, weer een gered :)
Maar 5-gaats velgen op een Alter1? Ga je ook terug naar 4-gaats?

Het zijn cetus velgen die erop komen. Om nou een hele operatie te doen voor iets dat je niet ziet vind ik dan weer een beetje flauwekul. Plus het is gewoon handig ivm verkrijgbaarheid velgen 5x108 tov de 4-steek.

www.vm-parts.nl

Hengeveld

Ja, snap ik. Ik wil hem graag een keer zien.

razorx

Wat een lief beest! Zie het nu pas. En super die check.
Wat mij verbaast is hoeveel honden de laatste tijd uit Roemenië komen.

Spin!

Citaat van: razorx op 17-05-2017 15:09:50
Wat een lief beest! Zie het nu pas. En super die check.
Wat mij verbaast is hoeveel honden de laatste tijd uit Roemenië komen.

Het zijn er ook heel veel Yits, en ik kan alleen maar lof uitspreken voor al die stichtingen die zich over die beestjes ontfermen. Morgen gaat hij op transport, zaterdag/zondag komt hij hier aan. Alle testen qua aandoeningen en ziekten zijn negatief getest, positief voor ons dus.

www.vm-parts.nl

Boeijke

Waar is de "vind ik leuk" knop als je em nodig hebt

big ben

Spin!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets had gepost. Het is ook lekker druk geweest.

Laatste keer introduceerde ik Mazzel, die is van een schattige knuffelpuppy getransformeerd naar een trubbelpuppy (van 8kg naar 21 kg in 5 maanden). Hij doet het heel erg goed, tof beest. Een aantal van jullie hebben hem tijdens het Volvodrive Treffen op Aquabest al gezien.

Hebben we dan helemaal geen Volvonieuws te melden?? Jawel hoor... Vorige week een lucratief bezoekje gebracht aan Koen (Scuba for the old farts) in Zwitserland en daar deze 2 jongens opgehaald:

Terwijl ik daar was tegen een GLT aangelopen waar ik al bijna twee jaar achteraan zat (op 1,5km van Koen thuis af). 62,500 km gelopen en in absolute topstaat. Nooit winter gezien/meegemaakt. Altijd binnen gestaan. Hij mocht weg, maar er hing wel een flink prijskaartje aan. Uiteindelijk hier aangeboden en ik kan alvast verklappen dat hij zo goed als is verkocht aan een oud clublid.

Doet me goed dat de Alter 1tjes ook in aanzien en waarde gaan stijgen, eigenlijk precies wat ik had voorspeld enkele jaren geleden.  Wat mijn eigen Alter 1 van '91 betreft, daar zal ik binnenkort ook maar eens aan gaan beginnen.

De Banaan is er ook nog steeds, die bekijkt nog steeds de binnenkant van de garage. De XC90, het werkpaard, doet het ook nog goed. Volgend jaar gaat die vervangen worden door...weer een XC90. Maar dan iets nieuwer, en dan weer een 2.5t of de 3.2 uitvoering.

De cabrio is weer foetsie. Was leuk voor de zomermaanden, en ik sluit niet uit dat er in april zomaar weer een dakloze deze kant op komt.

Zo...we zijn weer bij  ;D

www.vm-parts.nl

)()()sT

V70geRwin

Lekker bezig Rutger!

UserID6342

Idd lekker bezig en wat is Mazzel een leuk beest  :eusa_clap: :eusa_clap:

Spin!

Oei, even stof afblazen...

Er zijn wat dingen veranderd in huize Spin en die veranderingen zijn nog steeds gaande. Zoals zovelen weten ben ik van origine opticien en ben ik in 2014 begonnen met werken bij Bausch & Lomb, contactlenzenfabrikant. Daar ben ik inmiddels mee gestopt, waarom? Omdat ik het niet meer trok om me in te zetten voor een baas. Ik trok jaarlijks meer dan een miljoen euro voor ze naar binnen, maar het gedoe eromheen en wat er tegenover stond gaf me geen voldoening. Ik was niet datgene aan het doen dat me gelukkig maakte.

Wat maakt me dan wel gelukkig? Ik ben een ondernemer, dat zit in het bloed. Inmiddels heb ik 3 bedrijven opgezet die ervoor moeten gaan zorgen dat mijn vrouw boodschappen kan blijven doen en niet onbelangrijk, dat de hypotheek betaald wordt. Dat ik ooit voor mezelf zou willen beginnen is geen geheim. In het kader van dat streven hebben we 2 jaar geleden ons huis te koop gezet en verkocht. Groeiende markt, gunstige rente. We wonen nu bijna 2x zo groot, betere locatie, leukere buurt en de maandlasten zijn lager. Wetende dat ik voorlopig geen hyp zou krijgen als ik een eigen bedrijf zou starten was dit de eerste stap richting het ondernemerschap.

Wat ga ik dan doen? Het eerste bedrijf gaat een webshop worden voor contactlenzen en oogverzorging. Het gaat love2see heten en de website is zo goed als klaar. Inmiddels heb ik bijna 20 jaar ervaring in de optiek en ik ken de markt. Daarnaast begin ik met een concept dat minimaal 1% van de totale markt moet kunnen bereiken (de markt is ca 3 miljard euro). Omdat ik ook iets voor de maatschappij wil doen gaan wij (vrouwlief en ik) een deel van de winst afdragen aan een stichting/goed doel. Dit is mijn vangnetje, het moet de woonlasten opvangen.

Het tweede bedrijf is een filmbedrijf. En dat is een lang verhaal, maar wel leuk. In het notendop: Ruim een jaar terug stond er een witte 850 GLT te koop met Titans. De auto an sich was al goedkoper dan een brakke set Titans oplevert. Ik naar Zuid-Lim, auto gezien...wat dingetjes en Titans. Hand geschud en afgetikt. Het was op een dinsdag in mei, overdag. De man waarvan ik hem kocht was thuis aan het werk en na de koop vroeg hij: Lust je misschien een bak koffie? Ik had een 'nee' op mijn lippen hangen, maar spuugde er toch een 'ja' uit. Bij binnenkomst zag ik allemaal leuke apparatuur staan en ik begon te vragen. Hij bleek dus cameraman, regisseur & editor te zijn. Hobbymatig deed ik ook geregeld wat met film als daar vraag naar was, vandaar mijn interesse. Hij liet me wat van zijn werk zien, en ik dingen die ik had gemaakt. Hij riep toen dat ik er iets mee moest gaan doen want met de beperkte middelen waarmee ik het deed was het professioneel genoeg om de boterham er mee te kunnen beleggen. Na een tijd van nadenken de knoop doorgehakt en een KvK inschrijving gedaan. Wat gaan filmen en zoetjesaan komen de eerste projecten binnen. Nog wel allemaal binnen eigen netwerk, doel is ook om aanvragen van buiten dat netwerk te krijgen. Dus mocht iemand ooit iets op film willen hebben? www.spin-producties.nl. Ik doe geen bruiloften en partijen, meer corporate films, documentaires en ik sluit niet uit dat ik een keer een speelfilm uit ga brengen, ik heb wat ideeën en scripts in mijn hoofd zitten.

Het derde bedrijf kent bijna iedereen wel en dat is begonnen als grapje, maar als je geregistreerd staat als ondernemer is het lastig om iets met auto's te doen zonder dat de fiscus argwaan krijgt. Volvomakelaar.nl is dus officieel geworden en doe eens gek, ik ben bezig met een webshop voor onderdelen. En wel van goede kwaliteit zoals je van bijvoorbeeld de dealer verwacht. VM-parts.nl is under construction, maar staat al wel live. Ik kan dus al leveren voor wie interesse heeft.

Hebben we dan nog nieuws over het eigen wagenpark, euh ja...lijstje:

Volvo 850 T-5R Estate Cream Yellow - niet voor de verkoop
Volvo 850 GLT Sedan Alter 1 rood - niet voor de verkoop
Volvo V70R Laserblue - op de zaak, bij goed bod verkoopbaar
Volvo XC90 V8 sport MY08 - de gezinswagen
Volvo S60R AWD passion red 2003 - voor de verkoop bestemd, 270.000km en dealeronderhouden.
Volvo 850 GLT Alter 1 wit USA - voor de verkoop bestemd
Volvo V70R AWD 2004 Antraciet met. Nog Zwitserse eigenaar, maar ik mag de bemiddeling doen. (155.000km en dealeronderhouden).

www.vm-parts.nl

Walter

sow lekker bezig Rutger. Succes!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

big ben

Erg leuk om te lezen ! , en tof dat jullie de keuze hebben gemaakt om deze omslag te maken.  Super veel succes gewenst met jullie "ondernemingen", de site's staan in ieder geval onder de favorieten  :D

V70geRwin

Gaaf Rutger, veel succes met de zaken 👍

razorx

Leuk om te lezen Rutger.
Succes met de projecten!