WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

vla en yoghurt naast elkaar ?

SirRutte

Prima combi! ;D

Nou naamgenoot, we hebben de bumper veilig opgeborgen in de garage, in het voorjaar gaan we eens kijken wat we ervan kunnen maken :)
Succes met je witte R!

Groet, Rutger.

DD

Citaat van: Sbv op 31-01-2010 23:58:36
nu nog een rode 360 erbij dan heb je vlaflip :P

Ik zou er toch nog eens over na denken om dat achterscherm op zaterdag te laten fixen door een schade hersteller. het is toch een flinke vouw die je weer in vorm moet kleien.

Verder is het een prima wagen, mooie tint ook.

Spin!

Citaat van: DD op 01-02-2010 09:31:38
Citaat van: Sbv op 31-01-2010 23:58:36
nu nog een rode 360 erbij dan heb je vlaflip :P

Ik zou er toch nog eens over na denken om dat achterscherm op zaterdag te laten fixen door een schade hersteller. het is toch een flinke vouw die je weer in vorm moet kleien.

Verder is het een prima wagen, mooie tint ook.

Als het weer iets warmer is buiten, en het zonnetje weer schijnt dan pak ik dat achterscherm aan. Voorlopig blijf ik er zo mee rijden ( in de hoop dat iemand een keer in de fout gaat en zachtjes tegen dat scherm aan rijdt, dan zijn de kosten voor haar/hem ).

Zal zo eens vragen hoe de status van het spuitwerk is.

www.vm-parts.nl

KIM

Citaat van: Spin! op 01-02-2010 20:02:24
Voorlopig blijf ik er zo mee rijden ( in de hoop dat iemand een keer in de fout gaat en zachtjes tegen dat scherm aan rijdt, dan zijn de kosten voor haar/hem ).

Daar hoop ik ook al 2,5 jaar op...
Of de achterbumper; da's ook goed.

Mooi hoor een witte! Veel plezier ermee!

Liber0

Goed bezig Rutger! Hij wordt vast heel mooi..

Bij mijn T4 intussen een andere tandriem gelegd
Woensdag naar de tuner voor chippie

Ik heb hem goedkoop weg gedaan omdat ikzelf een goedkope Volo V40 T4 kon kopen in de uitvoering die ik mooi vond.. Als die V40 er niet was dan had ik hem zelf wel opgeknapt
Vandaar ik het plaatwerk al bij elkaar had gebeld maar door dat stomme marktplaats kwam ik die V40 tegen....

tja goedkoop/duur ...het gaat erom wat je bijlegd.... Ik ben voor mezelf nu ook goed gesteld en jij een goedkope R RRijkeRR

Ik had steeds te weinig tijd om De R op te knappen.. reed intussen al een jaar rond zo .. zo zonde...

Ik vind de witte R het mooist als je ze allemaal naast elkaar zet.. het toont wat forser ..dat wit
Met 10 mm verbreding op de achterwielen helmaal af ..die staan toch wat ver naar binnen die achterwielen bij een 850

Ik zal je blog wel regelmatig lezen

Spin!

Hopla,

Vandaag weer een grote klapper uitgedeeld, en een teleurstelling gehad ( kan je op wachten ).

Vandaag gespoten:

- motorkap
- voorscherm ( beiden geen foto's van gemaakt...zo houd ik de spanning wel hoog )

Remmen voorzijde vervangen, en daar ging het mis. Linksvoor was geen probleem, dat begon rechts wel...met een vastgeroeste zuiger en gescheurd rubber (dat kan voor problemen zorgen...zeker dat laatste..;)). Maandag even ergens een nieuwe klauw op de kop tikken. Rechts waren de remmen er heel erg slecht aan toe. Je moet geloven dat het remblokje een netto dikte van 1,5mm had, het krassende geluid wat ik hoorde tijdens het remmen was inderdaad zoals ik vermoedde metaal op metaal.

Verder nog de wielkasten vervangen L+R...denk dat ik volgend weekend aardig richting afmontage kan.

Sfeerimpressie zwoeg-zaterdag:

www.vm-parts.nl

jrs2k3

Lekker bezig! :)

Freakybaby

Wel een aparte plek voor de alarm sirene.. Meestal zit daar ook het slotje waarmee je het alarm kan uitschakelen op.. En dan eerst je spatscherm eraf moeten halen.

Verder heel goed bezig Rutger!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Spin!

Citaat van: Freakybaby op 06-02-2010 19:12:22
Wel een aparte plek voor de alarm sirene.. Meestal zit daar ook het slotje waarmee je het alarm kan uitschakelen op.. En dan eerst je spatscherm eraf moeten halen.

Verder heel goed bezig Rutger!

Ja, maar aan de andere kant...dan hebben de onbevoegden er ook wat meer moeite mee om hem te ontvreemden. Bovendien...ik heb dat hele sleuteltje niet eens ;D Lamalekkeloeie

www.vm-parts.nl

haasje

Die sirene heeft geen sleutelbedienmogelijkheid.

mehn

Citaat van: Freakybaby op 06-02-2010 19:12:22
Wel een aparte plek voor de alarm sirene..

Dat is een hele normale plek bij een MY1996-er hoor ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Hoe is de staat van de veerpoten, draagarmen, stuurkogels, etc?

Op de schokdemper zie ik flink wat roest zitten. Op de rest trouwens ook. Kijk alleen eens naar de boutjes van de alarmsirene.

Lijkt wel of de wagen heel veel strooizout heeft gezien  :eusa_think:

-D©©©L-

Ik zou zeker even de binnenschermen demonteren om te kijken wat er voor verrassing achter zit.

Spin!

Citaat van: elianmars op 06-02-2010 22:51:35
Hoe is de staat van de veerpoten, draagarmen, stuurkogels, etc?

Op de schokdemper zie ik flink wat roest zitten. Op de rest trouwens ook. Kijk alleen eens naar de boutjes van de alarmsirene.

Lijkt wel of de wagen heel veel strooizout heeft gezien  :eusa_think:

Ja, dat lijkt allemaal wel mee te vallen. Roest valt ook wel mee, niet meer dan normaal Door de flitsen van het toestel lijkt het allemaal wat veel. Het is vooral heel erg stoffig, modderig...dat slaat ook wel beetje bruin uit. Er zijn wel wat boutjes en moertjes die aangetast zijn door de tand des tijds. Maar goed, ik ga dat echt niet allemaal vervangen, gekkenwerk...zoveel vrije tijd heb ik niet.

www.vm-parts.nl