De snelste Volvo van dit forum

Gestart door V70rawd, 08-07-2003 18:23:22

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Het heeft met een 15G trouwens totaal geen nut de 310cc injectors te vervangen voor grotere, want hierdoor:

Citaat van: mastercoureur op 18-12-2006 20:33:45
krijg je geen pk's meer als je dat soms dacht.

;)

If it's not blown, it sucks...

Turbobiker

Ach, een Walbro monteren heeft ook niet zo veel nut...

Tenzij je later nog een stap verder wilt gaan ;)
De Tussenpaus

Johann

Citaat van: Turbobiker op 18-12-2006 20:45:30
Pssst, mister Mastercoureur, stel je even voor in het juiste topic. En misschien is het nuttig eerst even wat topics door te lezen over de verhoudingen hier qua snelle auto's en qua kennis die bij bepaalde personen en in het algemeen aanwezig is. Je vertelt namelijk niet heel veel nieuws (zonder je nu meteen te willen beledigen) ;)

En helaas, met 260 kom je er echt niet...  :eusa_whistle:

Hard zat..

Bij 280 echte km's had ik bijna de broek vol..  ;D

Eugene

Citaat van: Turbobiker op 18-12-2006 20:52:19
Ach, een Walbro monteren heeft ook niet zo veel nut...

Tenzij je later nog een stap verder wilt gaan ;)

Walbro heeft zeker nut, is goedkoper dan origineel Volvo.

Eugene

En om jouw voor te zijn ;)

Citaat van: Turbobiker
HAP ;D

Johann

Moet het slurfje wel lang genoeg zijn anders heb je nog niets aan zo'n walbro..  ::)

Turbobiker

LOL ;D (en die Johann is echt de snelste OP het forum ;) )
De Tussenpaus

JCviggen

Citaat van: Johann op 18-12-2006 20:55:01
Moet het slurfje wel lang genoeg zijn anders heb je nog niets aan zo'n walbro..  ::)

must..repress...memories
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Emiel

Citaat van: Johann op 18-12-2006 20:55:01
Moet het slurfje wel lang genoeg zijn anders heb je nog niets aan zo'n walbro..  ::)

:eusa_whistle:

;D

reneetje

Citaat van: FGG op 18-12-2006 19:43:59
Citaat van: Turbobiker op 18-12-2006 19:37:25
Citaat van: reneetje op 18-12-2006 15:41:36
Ben zelf echt niet vromer dan de paus hoor , maar om nu met 250 een andere auto in te halen , getuigd bij mij van een laag verantwoordelijkheids gevoel....... :-\

Nee, het is verstandig om 100 te gaan rijden op provinciale wegen. Tegenliggers rijden ook 100, dat maakt 200km/u verschil. Aardige klap als het fout gaat. Met 80 langs stilstaande auto's is misschien ook niet zo slim...

Goed vooruit kijken scheelt, je kunt al snel inschatten wat er voor je gaat gebeuren. En daarbij zijn Duitsers wel wat gewend wat snelle achterop-komers betreft, ze kijken meestal wel goed in hun spiegel en remmen eerder af dan dat ze 'm voor een andere auto zetten (in tegenstelling tot veel Nederlands...)

Mee eens. Ook met het verhaal van de Duitsers. Prima gedisciplineerd volkje welke in bovenstaande gevallen meestal prima rekening houden met het snelheidsverschil en vaak de (veel) snelleren rustig voor laten gaan ten koste van hun eigen snelheid. :eusa_clap:

Ik mag er van uitgaan dat de heren ervaring te over hebben met snelheden van ver boven de 200, dus zal men beamen dat  bij deze snelheden het flauwste bochtje in de snelweg ( het zelfde knikje wat je met 120 niet eens opmerkt), al verandert in een gevaarlijke bocht.
Maar niet te praten over als er in dat zelfde flauwe bochtje ook nog een kleine hobbel/bobbel zit ...... :eusa_wall:
Citaat van: reneetje op 18-12-2006 15:41:36
Ben zelf echt niet vromer dan de paus hoor , maar om nu met 250 een andere auto in te halen , getuigd bij mij van een laag verantwoordelijkheids gevoel....... :-\
Goed vooruit kijken scheelt, je kunt al snel inschatten wat er voor je gaat gebeuren.

Je zal zelf zeker goed voorruitkijken , je staat immers bij deze omstandigheden stijf van de adrelanine, je knijpt het sap uit je stuur, maar heeft je voorligger ook in de gaten dat jij 2x zo snel bij hem bent???

Nee , voor mij is dit gewoon een domme actie....

Rene ;D

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Johann

Wat wil je nu zeggen dan Rene?  ???

Turbobiker

Citaat van: reneetje op 18-12-2006 21:03:26
Goed vooruit kijken scheelt, je kunt al snel inschatten wat er voor je gaat gebeuren. En daarbij zijn Duitsers wel wat gewend wat snelle achterop-komers betreft, ze kijken meestal wel goed in hun spiegel en remmen eerder af dan dat ze 'm voor een andere auto zetten (in tegenstelling tot veel Nederlands...)

Ik mag er van uitgaan dat de heren ervaring te over hebben met snelheden van ver boven de 200, dus zal men beamen dat  bij deze snelheden het flauwste bochtje in de snelweg ( het zelfde knikje wat je met 120 niet eens opmerkt), al verandert in een gevaarlijke bocht.
Maar niet te praten over als er in dat zelfde flauwe bochtje ook nog een kleine hobbel/bobbel zit ...... :eusa_wall:

Goed vooruit kijken scheelt, je kunt al snel inschatten wat er voor je gaat gebeuren.

Je zal zelf zeker goed voorruitkijken , je staat immers bij deze omstandigheden stijf van de adrelanine, je knijpt het sap uit je stuur, maar heeft je voorligger ook in de gaten dat jij 2x zo snel bij hem bent???

Gevaarlijk? :eusa_snooty: Gaaf :eusa_dance: :eusa_whistle:

En hard rijden is gewenning. Pas boven de 240 ga ik er een beetje voor zitten, 230 cruist lekker ::)
Al eens gezien hoe relaxed coureurs achter het stuur zitten bij BTCC of DTM?

En een goed onderstel en een paar heeeeele goede remmen scheelt... :-*
De Tussenpaus

reneetje

Ik lees de afloop wel in de krant.......

Rene ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Eugene

Citaat van: reneetje op 18-12-2006 21:10:58

Rene ;)

Je lijkt m'n moeder wel

Turbobiker

Citaat van: reneetje op 18-12-2006 21:10:58

Rene ;)

Je hebt toch geen broer die Hans heet toevallig? ::)
De Tussenpaus