Wie weet waar mijn auto is?

Gestart door GermanR, 14-04-2008 22:28:25

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Hij had em toen laten taxeren en dat kwam toen op 15.000 euro uit geloof ik? Daarna gelijk de verkoop in gedaan... :eusa_doh:

Soms snap ik dat niet, vanaf het moment dat ik de CY zag wilde ik er absoluut eentje hebben. Een auto als een T-5R koop je omdat je er een bepaald gevoel bij hebt, zeker een gele. Het heeft iets...een CY koop je niet voor 1 maand. Dat is een CY niet waard...niet dat zo'n auto heilig is, maar het gaat om het idee CY.

Nou heb ik em 1 jaar en 3 maanden...en ben er afgelopen weekend weer achter gekomen dat hij niet meer weg te denken is. Hebben samen een lekker ontspannen ritje gemaakt...hadden onlangs even wat 'mot' en last van oud zeer, maar het is gewoon weer goed tussen de CY en moi.

De CY leeft en blijft! ;)

www.vm-parts.nl

GermanR

Mooi gesproken.  :eusa_clap: Ben het er helemaal mee eens. Heb nu een zwarte maar vind de gele 10x mooier.

whachamacollit

"Is het sap het knijpen waard"

Chris S.D.

Citaat van: Spin! op 14-04-2008 23:26:03
Hij had em toen laten taxeren en dat kwam toen op 15.000 euro uit geloof ik? Daarna gelijk de verkoop in gedaan... :eusa_doh:

Soms snap ik dat niet, vanaf het moment dat ik de CY zag wilde ik er absoluut eentje hebben. Een auto als een T-5R koop je omdat je er een bepaald gevoel bij hebt, zeker een gele. Het heeft iets...een CY koop je niet voor 1 maand. Dat is een CY niet waard...niet dat zo'n auto heilig is, maar het gaat om het idee CY.
En toch.........."Het bezit van de zaak is het eind van het vermaak", dat je na een (korte) tijd ramgek wordt van die kleur en iets ingetogener wilt rijden, kan ik me iets bij voorstellen, om vervolgens met weemoedige gevoelens terug te kijken ook overigens  ;).

GermanR

En is er al iets bekend?????????

Of hij nog leeft, zo ja waar?

Amazon

Ik weet dat Ton hem verkocht heeft. Hij heeft toen een C70 cabrio gekocht. De C70 cabrio heeft hij vervolgens aan zijn buurman verkocht en ik heb de C70 van zijn buurman gekocht. :)

Ton rijdt nu een Nissan 350Z. Heb ik ook even mogen bekijken, prachtige auto!

Waar de CY heen gegaan is weet ik niet.
Bigger and better!