51-GH-ZG klopt niet en wat nu!

Gestart door Abe850TDI, 18-12-2007 12:07:39

Vorige topic - Volgende topic

Abe850TDI

Je zal het altijd zien, mezelf hier enthousiast aangemeld omdat ik een mooie 850 TDI heb gekocht (maar nog niet gehaald), ben ik achteraf (stomstom) toch maar gaan checken of de auto wel klopt. Hij kwam bij Visser en Visser uit Leusden vandaan en staat nu bij een particulier uit Nieuwegein te koop met 313000 gelopen. De wagen loopt mooi en ziet er redelijk uit.
Maar goed toch Visser en Visser maar even gebeld voor de zekerheid (keurig geholpen overigens!), is de laatst bekende stand daar 514000. Nu zou ik morgen de wagen gaan halen, dat doe ik dus maar niet, ben mijn 50 euro handgeld kwijt. Maar dat is goedkoper dan de aanschaf denk ik......
Het gaat dus om een groene 850 TDI uit 96 met beige leer en automaat. Wees gewaarschuwd!

FGG

Misschien moet je dit bericht even verplaatsen naar dit topic.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Abe850TDI

zal ik doen, maar moet ik nog wat met die gast? hij is overigens slecht bereikbaar

rifwachter

ik denk dat je een goede keus maakt

bij twijfel niet doen !

doe je het wel, en er komen hoge kosten , dan vergeef je het jezelf nooit !

succes
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Gmid

Citaat van: Abe850TDI op 18-12-2007 12:11:23
zal ik doen, maar moet ik nog wat met die gast? hij is overigens slecht bereikbaar

Ik zou er denk ik gewoon naar toegaan alsof je m op gaat halen, en dan toch wat uitleg vragen. Lijkt me sterk, maar misschien is er een hele goede verklaring voor. En zo niet, voorstellen dat je m voor 1000 minder alsnog meeneemt. 5 ton diesel hoeft geen no-go te zijn. Is toch wel afhankelijk van de prijs.
Volvo C30 '12

Abe850TDI

De prijs was 3500 euro, het was achteraf al te mooi om waar te zijn...

M a r c

E.e.a. hangt helemaal van de prijs af die je ervoor moet betalen...

Je bent me nét voor  ;D

3500 euro met die km-stand (500K) is reeel. Gewoon een AKK doen?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

-D©©©L-

Citaat van: Abe850TDI op 18-12-2007 12:17:25

Dat is -zonder extra info- teveel voor een wagen die mogelijk al tegen de 600.000 op de teller heeft staan.
Maar als er inmiddels al een ander blok in gelepeld is, dan is het het overwegen zeker waard.

Gmid

Citaat van: -D©©©L- op 18-12-2007 12:19:09
Citaat van: Abe850TDI op 18-12-2007 12:17:25

Dat is -zonder extra info- teveel voor een wagen die mogelijk al tegen de 600.000 op de teller heeft staan.
Maar als er inmiddels al een ander blok in gelepeld is, dan is het het overwegen zeker waard.

Dus gewoon er naar toegaan. Uitleg eisen, en zorgen dat je m voor 1000 minder mee krijgt. 2500 voor een 96er diesel helemaal vol, met 6 ton, is echt niet te veel.
Volvo C30 '12

de boekhouder

Laatst bekende stand is 514.000; wat heeft die daarna nog gedraaid ?

Als men bereid is de km stand terug te draaien zullen ze er misschien ook niet al teveel moeite mee hebben andere gebreken te verzwijgen. Ter goeder trouw zijn ze iig. niet (tenzij ze dit zelf niet gedaan en /of geweten hebben).
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Abe850TDI

Nee, het vertrouwen is weg, ik laat hem maar lopen. Ik ga morgen nog wel horen wat de uitleg is.

Weet iemand nog een betrouwbaar adres in het oosten van het land? Ik ben weer zoekende..

Domaso

De auto staat nog geen maand op naam van de huidige eigenaar/verkoper. Misschien weet hij het fijne er niet van en is ook bedonderd en wil 'm daarom al weer kwijt.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Zippo

Citaat van: Abe850TDI op 18-12-2007 12:25:34
Nee, het vertrouwen is weg, ik laat hem maar lopen. Ik ga morgen nog wel horen wat de uitleg is.

Weet iemand nog een betrouwbaar adres in het oosten van het land? Ik ben weer zoekende..

Elke dag marktplaatsen!

de boekhouder

Citaat van: Domaso op 18-12-2007 12:31:32
De auto staat nog geen maand op naam van de huidige eigenaar/verkoper. Misschien weet hij het fijne er niet van en is ook bedonderd en wil 'm daarom al weer kwijt.

Of hij heeft 'm voor een mooi prijsje gekocht, de km. stand teruggedraaid en wil 'm nu weer voor een nog mooier prijsje weer kwijt.....
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

BeRnd

in Raalte zit de firma morecars....www.morecars.nl  Veel aanbod van volvo's...zelf nooit geweest en dus geen ervaringen....ziet er allemaal mooi uit op de site
suc6
history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)