schokkend stuur

Gestart door van.lieshout.a, 15-12-2007 20:21:30

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Citaat van: Misha op 15-12-2007 22:35:10
Daar kon je op wachten.. ;D

Ach, het is bijna kerst. We schakelen even over op Jip-en-janneke-taal
--
Autogas Inside . . .

van.lieshout.a

Jullie krijgen volgende week alles, behalve m'n pincode, want die heb ik hier misschien nog hard nodig. Ik heb de auto nog niet bij m'n woning staan i.v.m. het ontbreken van het kenteken.

van.lieshout.a

Ik wil iedereen bedanken en kom volgende week terug met nadere informatie. Wel te rusten!

t5karel

Citaat van: van.lieshout.a op 15-12-2007 22:54:49
Ik wil iedereen bedanken en kom volgende week terug met nadere informatie. Wel te rusten!
Ben benieuwd,jij ook goedenacht ::).
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

thuur

Citaat van: Misha op 15-12-2007 22:35:10
Daar kon je op wachten.. ;D

Onder de motorkap zit rechts een plaatje, met daarop het "Vehicle Identification Number (VIN).
Ook staat er groot het serienummer op  het brandschot (het metalen schot wat je motor van je benen scheidt..

Bij de 850 staat het nummer ook op de carrosserie, net rechtsboven de accu als je voor de auto staat met de motorkap open.

Gr ;)

van.lieshout.a

Nog even voor de duidelijkheid wat ik met schokken bedoel. Bij het loslaten van het stuur blijft het stuur wat van links naar rechts op en neer draaien met een uitslag van 3-5cm, ook al bij lage snelheid (20km).

tackle

zou dat niet de pomp van de stuurbekrachtiger kunnen zijn? Als die plunjer vast blijft zitten doet hij dat ook.

Adri

Volgens mij is er een misverstand gaande.

Het stuur gaat niet op en neer (waarbij je zou kunnen denken aan een probleem met de in hoogte verstelling van het stuur) maar draait heen en weer. Toch?

Misha

Ik lees het nu ook zo, idd.

Misschien had de garage gelijk met de banden ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

van.lieshout.a

Weet inmiddels dat het om een B5254S gaat.

kyro

Citaat van: Misha op 16-12-2007 21:48:11
Ik lees het nu ook zo, idd.

Misschien had de garage gelijk met de banden ?

had 't wel gelezen, als zijnde van L naar R slaat, vandaar ik dacht
dat er iets los/afgebroken is, als dat 3-5 cm is !

maar hoe slecht, zijn die banden dan wel niet !?
misschien zelfs flinke kromme velgen ?

tackle

ik heb dat dus gehad en bleek de stuurpomp vast te zitten, rechtuit viel het wel mee, maar als je de bocht omging sloeg het stuur wilder van links naar rechts.