Iemand ervaring met deze afstandsbediening van de CV?

Gestart door Frenz, 19-12-2007 12:36:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frenz

deze dus

Ben niet lui, maar ik wil wel de deuren met een knopje openen  ;D.

Nu zit er een afgeschakeld Volvo guard I in m'n auto, maar ik mis de AB. Nu kan ik die bestellen (of niet, daar verschillen de meningen over begrijp ik) en ik heb gelezen over hoe je die alleen als AB kunt gebruiken, maar dat is a) duurder en b) omslachtiger dan de optie in de link.

Iemand ervaring mee en zo ja, is het makkelijk inbouwen?

Snellebaksteen

Ik heb zo'n soort setje in mijn 850 en ik ben niet de enige. Er staat ergens in het elektro gedeelte een inbouw handleiding. Het werkt prima tot wel 100 meter. de klapsleutel ziet er netjes en modern uit.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

de boekhouder

Een handleiding is leuk, maar is dat ook nog zelf te doen (neem even mijn handigheid in acht   ;D ) ?

De prijs is idd. leuk, ik had 'm ook al eens gezien .....
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

hpkevertje

Ik heb zelf een standaard afstandbediening op mijn centrale deurvergrendeling gemonteerd.
De ontvanger/besturing/ print bevindt zich standaard rechts achter het dashboardkastje (handleiding voor demontage op dit forum te vinden) en kan eenvoudig worden ingeplugd. Je krijgt er 2 afstandbedieningen bij voor aan de sleutelhanger (afm. ca. 5x4x1 cm).
Standaard te bestellen bij de dealer. Ik meen dat het € 50,- kost, in ieder geval niet echt duur.
Succes!

de boekhouder

Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Frenz

psies, kwam ook nog een andere tegen voor 40 euries, met iets luxere sleutels a la MB

zal eens gaan zoeken in het elektrogedeelte, kijken of ik mezelf handig genoeg acht :eusa_think:

de boekhouder

Voor mij hoeven de knipperlichten niet persé mee te doen, als die maar op afstand open gaat. Misschien scheelt dat ?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Snellebaksteen

Het scheelt iets in soldeerwerk, verder niks.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

de boekhouder

Soldeer werk ?

Daar gaat m'n doe-het-zelf plan......   :(
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Frenz

salderen lukt me nog wel, maar solderen.......bovendien ben ik pacifist en ben ik dus tegen soldaten ;D

hmmmmm, zonder dollen dan, ik kan het wel, maar of ik er dan vertrouwen in heb is vers twee.

Duell

Citaat van: de boekhouder op 19-12-2007 13:45:34
Volgens mij was het dealersetje € 130,=

Euh,  je mag dat WAS wel wat groter typen.
Want de originele AB wordt niet meer door Volvo geleverd.

Mischien dat je nog een dealer kan vinden die het heeft liggen. Maar dat is mij niet gelukt.  :eusa_hand:

Maar dat ding van MP ziet er wel leuk uit

Snellebaksteen

Citaat van: de boekhouder op 19-12-2007 14:22:45
Soldeer werk ?

Daar gaat m'n doe-het-zelf plan......   :(

Je kunt het ook knopen, maar dan heb je meer kans op storing......
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

KMvrtr

Ik heb zo'n setje liggen. Heb ik gebruikt in mijn 740. Ligt nu als backup op de plank.
Werkte een jaar lang prima.

denkweb

Deze werkt ook met een universe coder; ofwel; openen op afstand zonder sleutel met een 'digitale loper'.

Kortom; zorg wel voor een goed alarm icm deze CV.