tip ... met stip ( rechtsvoor ! )

Gestart door Prindle, 19-12-2007 22:41:58

Vorige topic - Volgende topic

Prindle

deze volg ik al een héle tijd
http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/6503031/Volvo_850_2_3_TURBO_R_1200_LIMITED_EDITION.html

was eerst te koop van een Duitser die in Brussel werkt ( voor 8of 9 K Euro  ) wegens de aankoop van een huis. ( dom dom dom , maar goed! )
Hij heeft hem kunnen verkopen maar de handelaar die hem nu heeft kon hem kennelijk niet de baas en heeft hem gedeeltelijk in de prak gereden: vandaar de tip met stip rechts voor.
De advertentie is in het Frans ( ik wil wel helpen om hem voor een mogelijk geïnteresseerde te vertalen, hoor ) en enkele weken geleden was de vraagprijs ca 2900 euro. Hij staat nu al een tijd te koop om duidelijke rede!
Ik had hem zelf graag gehad , maar ... de wegenbelasting en verzekering  hier is schandalig duur voor dergelijke mooie ( en krachtige auto's ) en momenteel is het een nét wat te dure hobby voor me;-)
T'is maar een tip, schiet me niet dood aub, wie er wat aan heeft kan er maar mee geholpen zijn

Groetjes
na een pracht van een 850 GLT 2.5 20 V , nu een V70R classic handgeschakeld, S60R inlaatstuk mét RIP kit, 19" R wielen LPG en -als het goed is - +280pk, 3" rvs downpipe met racekat en Remus uitlaat

elianmars

Je ne parle pas Francais, dus ik heb geen flauw idee wat er allemaal in die advertentie staat.......  :eusa_think:

Jan_D.

Volgens mij staat die al minstens een jaar te koop. Er is of hier of op één van de Franse Volvoforums al het nodige over gezegd. (En het meeste was niet zo positief.) Ik zal even op de Franse sites kijken of ik nog iets zie.

Jan

M a r c

850 R was helemaal geen limited edition.... deze R overigens wél in zijn huidige staat  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

KMvrtr

Citaat van: M a r c op 19-12-2007 23:01:03
850 R was helemaal geen limited edition.... deze R overigens wél in zijn huidige staat  ;D

Dat mag ik wel hopen.

Bij wijze van uitzondering eens een LE die de auto nu eens niet duurder maakt.

Jan_D.

@Marc Ja, weten we! ;D

Stond in juni al te koop voor € 10.000; zie:

http://volvo-r.niceboard.com/ventes-de-r-f5/855r-96-155km-10-000-belgique-fr-bva-t380.htm

Volgens mij was dat destijds dezelfde wagen, maar nog zonder de forse schade.
Wie de auto wil hebben, moet wel een goede reparateur zijn!

Jan

Dennis850

De schade vind ik niet echt schokkend. Dit is goed te repareren. Ik zou hem liever zo kopen als gerepareerd. Dan heb je zelf in de hand hoe hij gerepareerd wordt.
Ik heb wel interesse in de voorbumper. ;)

seloopi

Citaat van: Prindle op 19-12-2007 22:41:58
De advertentie is in het Frans ( ik wil wel helpen om hem voor een mogelijk geïnteresseerde te vertalen, hoor )
@Prindle; Misschien kan je de tekst zoiezo ff vertalen hier.

Alvast bedankt.

robbie409

seloopi

Citaat van: robbie409 op 23-12-2007 21:44:46
http://babelfish.altavista.com
Ja precies, zover was ik zelf ook al, maar hoe ziet zo´n vertaling er dan o.a uit;

volvo 850 2.3 turbo r 272chv, 1200 limited uitgave
goedendag verkoop ik mijn volvo in geaccidenteerde stand... ziehier de hele beschrijving van het voertuig, het verkochte voertuig vult aan en niet- in onderdeel!! behoefte om 1 aanbod niet te doen onder wat ik in verkoop!! verkocht voor kenner van het merk heb gezet, richt de mogelijkheid om te herstellen (zie foto) airbag niet getroffen (niet gesprongen bij de schok) kant de linkerkant en motorrecht... aan 1/4 van omloop, mechanisme niet getroffen, airco, werkt de aandacht redelijk aanbod doen svp!!

Das niet echt een optie dus. Iemand die goed frans spreekt kan dit beter vertalen.

Volvo Felipe

En ik weet dat je hem vandaag kunt kopen voor 2500 €uro , en 2000€uro zonder velgen.

seloopi

Citaat van: Volvo Felipe op 24-12-2007 00:45:29
En ik weet dat je hem vandaag kunt kopen voor 2500 €uro , en 2000€uro zonder velgen.

Hej Volvo Felipe; Mag ik vragen hoe je dat weet?
Staat die auto nog ergens anders te koop.
Ik ben namelijk opzoek naar een 'hobby' projectje. Mssch dat dit wat zou kunnen zijn.

Of heeft er toevallig iemand anders meer info over deze wagen?

Ludo

Citaat van: seloopi op 24-12-2007 07:49:41
Ik ben namelijk opzoek naar een 'hobby' projectje. Mssch dat dit wat zou kunnen zijn.

er staat een telefoonnummer in de advertentie...

seloopi

Citaat van: Ludo op 24-12-2007 10:57:25
er staat een telefoonnummer in de advertentie...

Daar heb je dan weer gelijk in. Echter; Omdat de advertentie in het Frans is ga (ging) ik ervan uit dat de aanbieder alleen Frans spreekt. En daar schort het bij mij dus aan. 

WYD

Jammer dat het een automaat is, als het een handbak was had ik em voor die €2500,- gelijk opgehaald!
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?