Zoektocht naar: 850 T5, T5R, R (Sedan) of S70.

Gestart door Jeff T5R, 20-12-2007 00:02:07

Vorige topic - Volgende topic

Thom V

Welkom!

Gewoon door blijven zoeken!! :P ergens wacht een mooie 850 op jou!! :P

lipton

Een mooie 850 R past wel bij jouw imago !!

:D :D

Thom V

Jeff T5R

Hij is misschien niet duur, maar het is wel veel geld. :)

Ben ik naif om te denken dat ik in NL een T5R kan vinden voor rond de €6000?
Andere opties zijn dus in Duitsland kijken of voor een T5 gaan.

Wat is een gangbare/redelijke prijs voor een T5R? En voor een T5? Zowel in NL en in DE.

Ik vind het niet erg om zelf het een en ander te doen aan de auto, maar ben niet van plan om er veel aan te gaan tunen. Hij moet voornamelijk origineel blijven en motortuning vindt ik (nog niet :)) nodig.

Ik zoek idd wel liever wat langer en koop de auto naar mijn wens ipv dat ik er NU eentje wil hebben. Plus het feit dat m'n huidige auto (Golf MK1 Cabrio) beter verkoopt in de lente. :P
Groet,

Jeffrey

cas

heb  mijn volvo ook uit duitsland nog niet zo lang geleden, mijn geluk, hij stond op nederlands kenteken! maar met duitse prijs.

www.mobile.de geeft een hoop duidelijkheid.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jeff T5R

Handige site! Kende ik nog niet!

Ik kom maar weinig T5R sedans tegen... Zijn daar minder van gemaakt?
Groet,

Jeffrey

cas

Citaat van: Jeff T5R op 21-12-2007 20:56:08

wat ik begrepen heb, een estate, is ietje duurder. maar meer waardevast. en een ZEEEEE van ruimte....dus mocht je een estate ook mooi vinden, bekijk die ook even.

goeie site he! pas op voor italiaantjes en evt 1 van de genickte autos van het forum :-)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

FelixB

Citaat van: cas op 21-12-2007 21:01:20

wat ik begrepen heb, een estate, is ietje duurder. maar meer waardevast. en een ZEEEEE van ruimte....dus mocht je een estate ook mooi vinden, bekijk die ook even.

goeie site he! pas op voor italiaantjes en evt 1 van de genickte autos van het forum :-)

en 'nur für Export' betekent 'geen garantie' en 'er is wat mee', PAS OP!
855R & C70 T5 cabrio automaat

Esveldt

Citaat van: FelixB op 21-12-2007 23:01:24
Citaat van: cas op 21-12-2007 21:01:20

en 'nur für Export' betekent 'geen garantie' en 'er is wat mee', PAS OP!

Hoe kom je daar nou weer bij?  :eusa_snooty:

Overal kan je een slechte auto kopen.

Turbo-Geek

In Duitsland een GOEIE T-5R kopen voor 6000 euro is HEEL goed mogelijk en absoluut geen zeldzaamheid, ik ben daar het bewijs van.
Let wel, er komen wel wat kosten bij en voor je hem hier op kenteken hebt zit je al snel tegen de 8000 aan (BPM, keuringen, en ook vervoer naar/terug van Duitsland mee rekenen).
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

daytonawim

kijk echt eens goed in duidtsland, wij hebben van de zomer ook een super mooi S70 T5 gekocht
mat echt full options  :-)

tot op heden geen spijt gehad.

kijk hier maar eens :http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=20919.0

FLA

Citeeren 'nur für Export' betekent 'geen garantie' en 'er is wat mee', PAS OP!

En basler wagen (o.i.d., mijn Duits is een beetje roestig). En zowieso nooit "Italiaantjes" met minder dan 2 ton vertrouwen, maar dat is mijn bescheiden mening.

killerbee

Citaat van: FLA op 22-12-2007 17:24:06
En zowieso nooit "Italiaantjes" met minder dan 2 ton vertrouwen, maar dat is mijn bescheiden mening.

Blij dat de mijne bij koop net iets meer op de teller had staan ??? :eusa_whistle:

Turbo-Geek

CiteerEn zowieso nooit "Italiaantjes" met minder dan 2 ton vertrouwen, maar dat is mijn bescheiden mening.

:eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Onzin, kletskoek, flauwekul.
Iedere auto kan terug gedraaid zijn en dus ook italianen maar om die nu perse verdacht te vinden is onzin.
Alsof je met een NL auto niet grondig moet kijken naar bepaalde factoren.  :eusa_wall:
  The things you own end up Owning you !

Joachim1

Citaat van: FLA op 22-12-2007 17:24:06
Citeeren 'nur für Export' betekent 'geen garantie' en 'er is wat mee', PAS OP!

En basler wagen (o.i.d., mijn Duits is een beetje roestig). En zowieso nooit "Italiaantjes" met minder dan 2 ton vertrouwen, maar dat is mijn bescheiden mening.
ben ik het helemaal mee eens,ik kijk er niet eens naar als het Italiaanse import is!