TERUGGEVONDEN R ! NV-JD-43

Gestart door jero, 20-12-2007 07:20:48

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

En dit zijn dan nog de club-forum-wagens...hoeveel T-5(R) rijden er niet rond die niet club-forum gebonden zijn?! Wat zijn de diefstalcijfers daar van? Iemand leuke connecties bij de pliesie?

Dus laat we stellen dat 10% van de Volvo's 'bekend' zijn bij club en forum... daar zijn er al 2 van gejat. Dus zou het landelijke cijfer bij een jat-hype moeten liggen op 20 van deze monsters. Als deze cijfers kloppen...dan kan je even een soort van waarschuwing rond sturen ( wat alsnog kan, voorkomen is beter dan genezen )

www.vm-parts.nl

Laserblue

't zal gewoon toeval zijn maar k.u.t. is het wel :eusa_wall:
sterkte Jero, hoop dat je verzekering een beetje coulant is  :-\
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

GeertG

Jeeeee, nummmer 2 al  :'(
Ontzettend balen !

Kan je alleen maar sterkte wensen en hopen dat je toch nog wat hoort.
En zal natuurlijk kenteken in de gaten houden (je weet maar nooit waar ze 'm heen verkassen)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

@®-

Dit is echt sjips.

Stomme vraag maar zijn deze 2 850 neergezet op die landkaart:

http://www.frappr.com/volvo850forum

Want anders maken we ze het dus wel heel makkelijk.

:eusa_think:

thuur

Citaat van: Spin! op 20-12-2007 09:58:38
En dit zijn dan nog de club-forum-wagens...hoeveel T-5(R) rijden er niet rond die niet club-forum gebonden zijn?! Wat zijn de diefstalcijfers daar van? Iemand leuke connecties bij de pliesie?

Dus laat we stellen dat 10% van de Volvo's 'bekend' zijn bij club en forum... daar zijn er al 2 van gejat. Dus zou het landelijke cijfer bij een jat-hype moeten liggen op 20 van deze monsters. Als deze cijfers kloppen...dan kan je even een soort van waarschuwing rond sturen ( wat alsnog kan, voorkomen is beter dan genezen )

Zo'n vaart zal het niet lopen hoor.... Wellicht is deze wel specifiek uitgekozen, maar het valt allemaal nog onder toeval. Hoeveel roffels zijn er dan afgelopen 2 jaar gestolen? Uitgemiddeld valt het erg mee.

Gr :)

Nunki

Citaat van: @®- op 20-12-2007 10:18:23
Dit is echt sjips.

wow handige guide. Die van mij stond er in ieder geval niet bij. Misschien wel op google earth  8)

denkweb

Maak maar een nieuwe kaart zou ik zeggen... plotten waar de roffels verdwenen zijn!

Ludiek project: roffeltrace

Als we dan de krantenberichten een beetje bijhouden kunnen we die gozer van de tv-serie de dader aan laten wijzen. (jeweetwel, van num3ers).

thuur

Dat is helemaal geen stomme vraag. Mensen plaatsen hun auto hier, gefotografeerd voor hun eigen voordeur, kenteken zichtbaar en nog een hoop kenmerken van de auto. Ik ben zelfs 06-nummers tegen gekomen :o Plus de complete weekbesteding en vakantiebestemming.

Zoals ik al eerder zei, het enige topic wat hier soms lijkt te ontbreken is "Waar liggen jouw autosleutels?"

Gr :-X

Spin!

Citaat van: thuur op 20-12-2007 10:29:27

Dat is helemaal geen stomme vraag. Mensen plaatsen hun auto hier, gefotografeerd voor hun eigen voordeur, kenteken zichtbaar en nog een hoop kenmerken van de auto. Ik ben zelfs 06-nummers tegen gekomen :o Plus de complete weekbesteding en vakantiebestemming.

Zoals ik al eerder zei, het enige topic wat hier soms lijkt te ontbreken is "Waar liggen jouw autosleutels?"

Autosleutels: In mn broekzak of onder mn kussen...succes t*ringl***rs
Frappr: Uitgeschreven 1 min. geleden

www.vm-parts.nl

@®-

Citaat van: Spin! op 20-12-2007 10:37:16
Citaat van: thuur op 20-12-2007 10:29:27

Autosleutels: In mn broekzak of onder mn kussen...succes t*ringl***rs
Dat wilde ik ook maar het lukt mij niet om uit te schrijven.

edit: nu wel gelukt, ook al ben ik goed verzekerd wil ze het niet te makkelijk maken.

En mijn sleutels hangen vlak bij de voordeur (ik laat me niet mijn hersenen inslaan voor een auto)

thuur

Autosleutels: In mn broekzak of onder mn kussen...

Dat had je al eerder gepost......

Gr :-*

Ties

Alweer één!!  :o
Sjonge! Wat klote joh! Succes ermee!

Laserblue

Als ze die van mij gaan zoeken waar ie op Frappr staat dan vinden ze 'm nooit  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emhavee

damn wat enorm kl•te voor je!!!!
idd ongeloofelijk dat er opeens (?) zoveel 850's gejat worden.
slaap ik weer een beetje slechter met de gedachte aan mijn R

(maakt het voor het dieventuig nog wat uit of er een stuurslot, zo'n lelijk geel ding, op zit??)

reneetje

Citaat van: jero op 20-12-2007 09:35:35
Over het alarm : het betreft een gecertificeerd alarm met sensoren met ingebouwde ledjes in de raamstijlen. weet geen merk of type.

Verder geen bijzondere kenmerken

Ik durf geen andere R te kopen omdat ik bang ben dat ze terugkomen (dit is de emotie van het moment)

Misschien wat overbodig deze vraag, maar `het alarm stond wel ingeschakeld?

En die Alfa dan , zat daar geen (ingeschakeld) alarm op dan ?

Nogmaals lijkt mij een auto met alarm kl 3 erop moeilijk te stelen hoor.
Het alarm is oorverdovend en de start onderbreker doet ook zijn werk, dus krijg hem dan maar eens mee, zal in mijn ogen toch trailerwerk moeten worden. :eusa_wall:

Zet je wel aan het denken dit............... :-\
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)