TERUGGEVONDEN R ! NV-JD-43

Gestart door jero, 20-12-2007 07:20:48

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: reneetje op 20-12-2007 11:16:42

Misschien wat overbodig deze vraag, maar `het alarm stond wel ingeschakeld?

En die Alfa dan , zat daar geen (ingeschakeld) alarm op dan ?

Nogmaals lijkt mij een auto met alarm kl 3 erop moeilijk te stelen hoor.
Het alarm is oorverdovend en de start onderbreker doet ook zijn werk, dus krijg hem dan maar eens mee, zal in mijn ogen toch trailerwerk moeten worden. :eusa_wall:

Zet je wel aan het denken dit............... :-\

Ook met eeen trailer gaat het niet zomaar lukken met alarm klasse 3. Zodra je de wagen iets opkrikt, gaat het alarm af. Mits het alarm naar behoren werkt, natuurlijk.

Hier heeft dus of het alarm niet aangestaan, of de autodief heeft op de één of andere manier het ab signaal kunnen onderscheppen en daarmee het alarm gedeactiveerd.

Hoe dan ook, ik moet er niet aan denken dat mijn wagen op een morgen ineens niet meer voor de deur zou staan.......  :-\

Niet dat er iemand met zo'n rookbom vandoor zou gaan, maar het idee.......  ;D

denkweb

Citaat van: elianmars op 21-12-2007 08:50:19
Citaat van: reneetje op 20-12-2007 11:16:42

Misschien wat overbodig deze vraag, maar `het alarm stond wel ingeschakeld?

En die Alfa dan , zat daar geen (ingeschakeld) alarm op dan ?

Nogmaals lijkt mij een auto met alarm kl 3 erop moeilijk te stelen hoor.
Het alarm is oorverdovend en de start onderbreker doet ook zijn werk, dus krijg hem dan maar eens mee, zal in mijn ogen toch trailerwerk moeten worden. :eusa_wall:

Zet je wel aan het denken dit............... :-\

Ook met eeen trailer gaat het niet zomaar lukken met alarm klasse 3. Zodra je de wagen iets opkrikt, gaat het alarm af. Mits het alarm naar behoren werkt, natuurlijk.

Hier heeft dus of het alarm niet aangestaan, of de autodief heeft op de één of andere manier het ab signaal kunnen onderscheppen en daarmee het alarm gedeactiveerd.

Hoe dan ook, ik moet er niet aan denken dat mijn wagen op een morgen ineens niet meer voor de deur zou staan.......  :-\

Niet dat er iemand met zo'n rookbom vandoor zou gaan, maar het idee.......  ;D

Een normaal alarmsysteem met kantelsensor schakelt uit bij een hoek van ik dacht ongeveer +45 graden.  Dit is omdat een voertuig normaliter alleen in die positie verkeerd als de auto wordt versleept.

Daarnaast kun je de auto zonder loeiend alarm wegkrijgen, zelfs bij origineel klasse III. In de meeste gevallen rijdt je dan echter wel met de alarmlichten aan weg... (en nee, ik ga niet uitleggen hoe).

Joachim1

Zwaar kl@ten voor jou en je R!
Een alarm is zo uitgeschakeld voor een prof,mischien heeft het iets met de tijd van het jaar
te maken dat ze die volvo,s stelen of dat er in deze maanden juist meer auto,s gestolen worden?

tackle

wel eens van omkatten gehoord?

Joachim1

Ronbroek

'k heb wel eens een auto-alarminstallatie verkocht via marktplaats aan een persoon die het ding voor een kennis van hem in Polen zocht.

Het was namelijk een van de weinige merken die ze daar nog niet "gekraakt" hadden.

Vond ik wel een mooi verhaal.................

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

michiel

Ik denk inderdaad dat enige relativering op zijn plaats is, hoe lastig dat ook is als op de plek waar je auto stond zich nu slechts 10 kuub lucht bevindt. Maar ondertussen zit ik nu meer dan een jaar op het forum (ongeveer) en is dit volgens mij de eerste keer (OK, de 2e in een week) dat er een roffel onvrijwillig verwijderd wordt. Statistisch gezien heb je volgens mij meer kans om aangereden te worden op een zebrapad. Bovendien hoor je de motorrijders ook niet klagen dat ze 18 (ja echt!) keer meer kans hebben om betrokken te raken bij een ongeluk, waarvan de consequenties waarschijnlijk niet tot het financiele vlak beperkt blijven.

Dus: ja het is bijzonder vagina dat je auto geklauwd wordt maar de kans dat het je overkomt zal in directe relatie staan tot het aantal ramkraken dat in den lande gepleegd wordt. En dat zijn er volgens mij niet zo veel (zie de voorpagina's van de Nationale Leugengazet van het afgelopen jaar).

** wacht rustig af totdat ie verketterd gaat worden **
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Misha

Citaat van: michiel op 23-12-2007 17:35:49
Ik denk inderdaad dat enige relativering op zijn plaats is, hoe lastig dat ook is als op de plek waar je auto stond zich nu slechts 10 kuub lucht bevindt. Maar ondertussen zit ik nu meer dan een jaar op het forum (ongeveer) en is dit volgens mij de eerste keer (OK, de 2e in een week) dat er een roffel onvrijwillig verwijderd wordt. Statistisch gezien heb je volgens mij meer kans om aangereden te worden op een zebrapad. Bovendien hoor je de motorrijders ook niet klagen dat ze 18 (ja echt!) keer meer kans hebben om betrokken te raken bij een ongeluk, waarvan de consequenties waarschijnlijk niet tot het financiele vlak beperkt blijven.

Dus: ja het is bijzonder vagina dat je auto geklauwd wordt maar de kans dat het je overkomt zal in directe relatie staan tot het aantal ramkraken dat in den lande gepleegd wordt. En dat zijn er volgens mij niet zo veel (zie de voorpagina's van de Nationale Leugengazet van het afgelopen jaar).

** wacht rustig af totdat ie verketterd gaat worden **

Niet door mij, hoor heb iets dergelijks gepost paar dagen terug.

En zo is het ook. Blijft alleen vaginaal als het jouw auto is, maar zou er toch weer een voor terugkopen.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

jero

Geen verkettering door mij hoor  ;) alleen het ... gevoel moet nog even slijten
en de "vrede op aarde" gedachte moet nog even terug keren  :eusa_boohoo:

blue nautic

als ik alles zo lees is er hier een bestelling gaande , onderdelen? of ze worden die zelfde nacht nog over de grens gereden lang leven een land zonder douane posten . al het gespuis loopt in en uit.

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

mark1976

Sterkte dr maar mee, het zal je tRoetelautootje maar zijn...

Als ik een R had sliep m'n hond dr waarschijnlijk in nu  :eusa_shifty:

En nee, je mag niet generaliseren enzo :eusa_silenced: maar wanneer dr weer wat van die mensen rondlopen -die alleen maar chocolade en bier afrekenen in de plaatselijke supermarkt- rondom m'n huis, dan laat ik de Mechelaar es wat vaker blaffen en paraderen langs de ramen.

Want zo'n klasse III zit er bij mij ook op, echter maak je geen enkele illusie... het kost ze hooguit wat meer moeite. Mee gaat ie echt als ze dat willen.

Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

wplas1

Ook in Leiden e.o. wordt uitgekeken naar je auto, alsmede door een 20 tal Polen die voor mij werken en nu op kerstvakantie thuis zijn.

jero

Marcel T4?

Schade van je R.......

Zo'n lelijk geel ding aan je stuur houd ze nog geen 5 sec tegen, alarm kraken ze ook binnen 30 sec.....houd alleen de gelegenheidsdiefjes tegen, de pro's nemen mee wat ze willen hebben.

Gewoon botte pech en wel weer een nwe kopen......typeplaatjes maakt geen fluit uit, kenteken is zo ingetoetst op de site van de RDW en de kenner (en dat zijn dit soort gasten) ziet het toch direct.....

Waarschijnlijk staat je auto al lang in Polen / Joegoslavie, met een ander plaatje erop of verdeeld over andere Volvo's.......mooi he die open grenzen  :eusa_clap:

Zal in omgeving R'dam ook rondkijken