TERUGGEVONDEN R ! NV-JD-43

Gestart door jero, 20-12-2007 07:20:48

Vorige topic - Volgende topic

Lindert Bogers

Mooi nieuws, ik hoop dat je je auto snel terug hebt.

Dit kan namelijk even duren !!!!!

Tieske

Citaat van: jero op 21-01-2008 16:28:38
Ook moet ik nog afwachten wat de verzekering te melden heeft, aangezien de auto meer dan
30 dagen weg is geweest (iemand hier ervaring mee ?)

geen eigen eRvaring, wel bij mijn werk. Auto's zijn daar geen lease maar eigendom van de zaak, verzekering wilde ook niet uitkeren bij een auto die na 31 (ofzoiets) werd teruggevonden. Auto was niet veel meer waard door zware schade, nog geen jaar oud maar men heeft uiteindelijk wel moeten uitkeren. De voorwaarden gelden naar twee kanten toe.  Keihard aan de eigen voorwaarden houden, dat ie is teruggevonden en jij krijgt 'm terug is jouw voordeel, je hebt er jaren premie voor betaald en dat is het risico wat de verzekering neemt, you win some you lose some. Zij winnen nog steeds heel veel dus durf het maar hard te spelen. Bespreek het voorval ook alvast met je rechtsbijstand oid, daar betaal je ook al voor dus alle middelen inzetten is geoorloofd. Succes

jero

Zowel verzekering als politie maar weer een keer gebeld.

:police: is nog niet toegekomen aan sporenonderzoek  :eusa_whistle: en de 
verzekering wacht op het politierapport voor ze met een reactie komen  :eusa_shifty:

thuur

Citaat van: jero op 29-01-2008 20:02:09
Zowel verzekering als politie maar weer een keer gebeld.

:police: is nog niet toegekomen aan sporenonderzoek  :eusa_whistle: en de 
verzekering wacht op het politierapport voor ze met een reactie komen  :eusa_shifty:

Hm.. Dan zul je de politie moeten aansporen dat ze het rapport doen toekomen aan de verzekering :D

Als je menselijk spreekt en zegt dat je een boel geld hebt betaald dankzij deze kwestie en dat je wel wat retour van de verz.mij kunt gebruiken wil nog wel eens helpen.

Gr ;)

jero

@ Thuur : bedankt voor de tip, ga ik proberen.

pac

Ik ben bang dat er geen sporenonderzoek gaat plaatsvinden. Doen ze alleen bij zaken die bij hun prio hebben en diefstal van auto, zonder braakschade, heeft geen prio. Mochten ze het toch doen dan is het zeker een agent met een voorliefde voor Volvo's. Maar blijven bellen is een optie.