Spacer op mijn V70 ? hoeveel mm?

Gestart door cas, 21-12-2007 17:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Je rijd dan met een speciale roller of een knuppel tussen het wiel en het spatbord rustig naar voren (met 2 man doen) en dan kan je hem rollen.
Een beetje velgenboer heeft daar speciaal gereedschap voor en dan hoef je je niet druk te maken dat het mislukt.
Met een honkbal knuppel is meer de Ghetto methode :)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Eugene

Als je geen 15mm wil zou ik voor 10mm gaan.

If it's not blown, it sucks...

cas

Citaat van: Eugene op 22-12-2007 16:31:33
Als je geen 15mm wil zou ik voor 10mm gaan.

Kan je dat wat beter verklaren? waarom niet er tussen in? of is dat standaard niet te leveren.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Eugene

Dat is alleen custommade te krijgen, dus duurder en daarnaast ga je die 2 mm verschil niet merken...

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Citaat van: Turbo-Geek op 22-12-2007 15:15:41
Je rijd dan met een speciale roller of een knuppel tussen het wiel en het spatbord rustig naar voren (met 2 man doen) en dan kan je hem rollen.
Een beetje velgenboer heeft daar speciaal gereedschap voor en dan hoef je je niet druk te maken dat het mislukt.

Met zo'n roller/wiel gaat je tegenvallen, is meer gemaakt voor Hondaatjes e.d. met dunner staal....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

850 Ra$ing

Citaat van: M a r c op 22-12-2007 20:28:52
Citaat van: Turbo-Geek op 22-12-2007 15:15:41

Met zo'n roller/wiel gaat je tegenvallen, is meer gemaakt voor Hondaatjes e.d. met dunner staal....

Dat denk ik idd ook ja.
Kun je dan niet eerst beter je binnenscherm weg halen, dat kan ook al iets schelen