voor de audiofielen onder u

Gestart door jberg, 22-12-2007 14:36:53

Vorige topic - Volgende topic

ed

En al die tijd met dezelfde elektrostaten?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

heutink

:D
ja, nog steeds met dezelfde folie......wel regelmatig schoon geblazen 8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Vulk

ed

Citaat van: heutink op 14-06-2011 18:28:45
:D
ja, nog steeds met dezelfde folie......wel regelmatig schoon geblazen 8)

Dan zal het niet zo zijn dat de speakers een te zware belasting voor de versterkers vormen. Vaak zie je echter wel dat als een eindtrap gerestaureerd wordt en niet alle onderdelen worden vervangen de zwakke delen alsnog stuk gaan.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

thuur

Citaat van: Vulk op 14-06-2011 20:08:22
De nieuwe luisterruimte!

http://www.vulk850.be/audio/zolder.JPG

Dikke gordijnen op de muur achter de speakers hangen en ze iets van de muur zetten geeft een nog beter resultaat denk ik!

Wat zit onder de speakers? Spikes? Vibrapods?

Gr 8)

Vulk

Van die rubberen dingen. :)

Ik moet nog wat spelen met de locatie en moet me nog een setje van die banaanpluggen scoren.

Subonno

Ik ga maandag kijken/luisteren naar een Sony TA-N55ES MK3, 2 kanaals eindversterker.
Zo ga ik mijn surround receiver steeds meer ontlasten !!

ed

Er staat er ook een op hifi.nl voor veel minder. Is ook een MKIII versie. Ruad is echt heel duur met zijn 2e hands.

Subonno

Ik ga kijken bij die van hifi.nl dit plaatje komt van google... (maar bedankt)

daytonawim

Niet verkeerd hoor, Ruad is alleen niet echt de goedkoopste 2e hands shop !

Kweet niet wat voor speaker setup je nu hebt ?

Zelf gebruik ik een Marantz MM9000 voor de speakers en 2 gebrugde MA500 voor de Subwoofer

Subonno

Ik heb als fronts, waar de eindversterker voor bedoelt is, Klipsch RF-3 II speakers.
Surround receiver is de Marantz SR5003 waar ik dan de pre-outs van gebruik.
Ben benieuwd!  Ik hoop dat het straks nog beter klinkt wanneer het zacht staat!

Subonno

Ik heb het eindbakje in huis. Zeker niet verkeerd!

Lijkt wat meer rust te geven!
(komt niet van Ruad hoor)

MarcoV

Is een mooie versterker hoor,heb twee van deze tan's gehad op een TAE-80ES pre en klonk echt geweldig!
Ook nog met 1 TAN-80ES gedraaid maar vond met twee 55jes niet veel minder klinken!

MarcoV ;)

Subonno

Eigen foto . . . strak setje! Zo staat ie nu bij mij ertussen,

Vulk