voor de audiofielen onder u

Gestart door jberg, 22-12-2007 14:36:53

Vorige topic - Volgende topic

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Subonno

Citaat van: rovelra op 31-03-2012 16:41:44
Vandaag eens de moeite en tijd genomen om de stroomvoorziening netjes te krijgen .
Ik heb nu één aparte groep vanuit de meter kast getrokken naar een furutech stekkerlijst.
Nu alleen nog wachten tot de furutech chucko stekker komt voor in de muur !!

Dit is de stekkerlijst (welke ik op een rommelmarkt heb gekocht voor 50Euro!!)
http://i1183.photobucket.com/albums/x470/rovelra/03fdac3e.jpg
Jeetje 50 euro, netjes!!

Ik ben sinds mijn vriendin en ik een huis gekocht hebben in bezit van een eigen bioscoop/luisterruimte! De zolderkamer,

Full HD epson beamer die hele hele mooi plaatjes tovert in groot formaat!

heutink

:D
he, he, ik ben er eindelijk achter wat het probbleem is met de Vincent............de tulp-chassisdelen voor de ingangen kunnen mechanisch het gewicht niet aan van de Uehlbach interlinks...........
een soldering in de massa-aansluiting van de versterker gebroken.......... :eusa_wall:
je kunt dus ook te zware interlinks hebben :eusa_doh:

rovelra

Neef van mijn heeft deze hybride versterker aangeschaft ,man wat komt daar een geluid uit !!!   

http://www.amr-audio.co.uk/html/am_gallery.html

ed

Ontilbaar dat ding. Is het de 77 of de 777 (lijkt me de 77)? De eerste weegt meer dan 50 kg in de koffer en is nauwelijks te tillen aan zo'n dun hengseltje. Klinkt wel goed, maar ook weer niet zo spectaculair als beloofd wordt.
Die speakers heb ik ook gehad, maar dan de LE versie. Ze kunnen zeer goed (spectaculair) klinken, maar wel met de juiste muziek en de juiste versterker. Mooiste heb ik ze ooit horen spelen op een Pink Faun Single Ended versterker set (14.000,-). Ik heb ze weggedaan omdat ze niet goed klinken met popmuziek en klassiek. Zeer dure speakers met beperkte mogelijkheden.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

heutink

:)
ik kan voor niet al te veel geld een setje audiolab versterkers kopen 8000-P en Q , heeft iemand hier ervaring mee ??

MarcoV

Citaat van: heutink op 29-05-2012 18:56:11
:)
ik kan voor niet al te veel geld een setje audiolab versterkers kopen 8000-P en Q , heeft iemand hier ervaring mee ??

Voor het geld mooie versterkers, komt volgens mij uit de oude tag maclaren stal.

Marco

heutink

>:(
de Audiolabjes kunnen de elektrostaten dus niet trekken, maar verder kijken
8)

heutink

???
misschien CI audio's
wie weet daar iets van  ???

stefan V70RAWDAUT99

deze speakers zijn echt uniek te noemen!
zeer zeldzaam, het betreft de magnat MP X 088 met de MP-02 plasmatweeters.
enige nadeel is OZON :-[, langer dan 3 uur luisteren en je krijgt hoofdpijn.
met goede ventilatie kan het allemaal geen kwaad.

door de gewichtsloosheid van de "zingende vlam" is het hoog niet plaatsbaar.
de hogetonen die hier afkomen zijn werkelijk waar waanzinnig!

ik ben benieuwd hoeveel mensen deze unieke luidsprekers kennen of hebben gehoord.
ook repareer ik luidsprekers voor mensen, erg leuke hobby naast de volvo V70R AWD :D
O/\7O/\ - VOLVO

V70NN 2.4 D5 D5244T10 aut 12/2009 Black S
V70R 2.3 awd B5234T8 aut 04/1999 Black S

heutink

ik heb er wel van gehoord, maar ze nog nooit geluisterd
zijn ze echt zo bijzonder ???
dan moet ik toch eens naar Ommen komen
8)

ed

Vroeger wel eens gehoord. Magnat kan me niet zo bekoren. Is niet echt top wat mij getreft. Er worden nu ook rondstralende tweeters toegepast door MBL. Zeer kostbare speakers (55.000 euro), maar ook dat kan me niet bekoren. Op de een of andere manier is het geluid niet zo precies. Ik denk door het rondstarlende karakter van de tweater. Heb ze meerdere malen gehoord maar val elke keer weer tegen.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

V70geRwin

Citaat van: heutink op 03-06-2012 23:35:51
>:(
de Audiolabjes kunnen de elektrostaten dus niet trekken, maar verder kijken
8)

vanmedevoort versterker al eens geprobeerd?
op mp staan meerdere 220 of 222 geintegreerde.
Erg mooi gemaakt!

heutink

ja, het is zeker de moeite waard om een te gaan zoeken / luisteren
8)

stefan V70RAWDAUT99

kwa hoog is er echt geen speaker die dit hoog kan evenaren.
je moet wel op een andere manier luisteren, wat ed zegt de plaatsing is moeilijker door het gewichtloze vlammetje.
het geluid daarin tegen is wel zeer nauwkeurig, echter is dit een luidspreker waarvan de meeste mensen denken, oeeehhhh das magnat dat kan niet wat zijn, totdat je ze gehoord hebt, en keer op keer andere luidsprekers beluisterd en dan toch het hoog tegenvalt.

met name met gitaarwerk, meeste tweeters hoor je de vervorming doordat ze de snelheid niet aankunnen.
bij de vlammetjes heb je geen membraam, dus als het hoog is gegeven kan er direct nieuw hoog gemaakt worden.
zelfs de quad esl verbleken!

O/\7O/\ - VOLVO

V70NN 2.4 D5 D5244T10 aut 12/2009 Black S
V70R 2.3 awd B5234T8 aut 04/1999 Black S