[VOLVO850CLUB MEETING] 2008 A EL VEE,..gaat er nog iemand mee?

Gestart door RonnieDuck, 25-12-2007 02:33:37

Vorige topic - Volgende topic

Gerrit

-RonnieDuck
-Mark
-Zippo
-Marcel
-Willem
-Gea en Ramon
-Claudia
-Gerrit

-D©©©L-

Wat een onwijs bizarre/onzinnige manier van aanmelden op de clubsite.

Alle adres gegevens incl telefoonnummer en email adres nog een keer verplicht invullen terwijl dit alleen kan als je al ingelogd bent. (en dus een reeds betalend lid bent, men weet waar de roffel heen moet) Wat een enorme paarse krokodil...   ;)

Ik ben er gewoon de 19e met 10 euro in de achterzak. Ik denk graag een beetje pragmatisch.  :-*

Wie nog een poging wil wagen om zich op te geven; voor 10 januari.

Emiel

- RonnieDuck
- Mark
- Zippo
- Marcel
- Willem
- Gea en Ramon
- Claudia
- Gerrit
- Emiel & Alex (donateur)

fearless

- RonnieDuck
- Mark
- Zippo
- Marcel
- Willem
- Gea en Ramon
- Claudia
- Gerrit
- Ivo

Emiel

fearless

Citaat van: Emiel op 02-01-2008 22:38:50
Eerste keer Ivo?  ;D

Ja jaaa, centerparcs weekend valt dit jaar een weekje later.  ;D

alex V50

Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

Spin!

- RonnieDuck
- Mark
- Zippo
- Marcel
- Willem
- Gea en Ramon
- Claudia
- Gerrit
- Ivo
- Spin ( CY, GLT of Tdi...weet nog nie! )

www.vm-parts.nl

denkweb

Citaat van: -D©©©L- op 01-01-2008 14:36:45
Wat een onwijs bizarre/onzinnige manier van aanmelden op de clubsite.

Alle adres gegevens incl telefoonnummer en email adres nog een keer verplicht invullen terwijl dit alleen kan als je al ingelogd bent. (en dus een reeds betalend lid bent, men weet waar de roffel heen moet) Wat een enorme paarse krokodil...   ;)

Ik ben er gewoon de 19e met 10 euro in de achterzak. Ik denk graag een beetje pragmatisch.  :-*

Wie nog een poging wil wagen om zich op te geven; voor 10 januari.

Let wel: Met nog altijd bij iedere Roffel ca 15 clubleden waarvan de bladen terugkomen omdat zij recentelijk zijn verhuisd en hun gegevens niet even hebben doorgegeven... de aanmelding is tevens een controlemiddel van deze informatie, want inderdaad, ik kan het ook uit de database laten plukken met het risico dat er dan verouderde gegevens worden opgeduikelt.

TTT242

Ik ga er ook bij zijn, vanaf dit jaar natuurlijk met de N, dus dat zal donateur worden. Geen paniek, ik kruip wel bij iemand met een 850 mee voor de tourritten of help de organistie wel. Tot in Renkum.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

mitsupiet

Te hard geschrobt.......

LekkeRRRR

Citaat van: RRRRR_Ramon op 29-12-2007 13:12:41
Dan wordt je toch gewoon donateur, krijg je ook een Roffeltje thuis en hoef je die niet meer te bietsen van Marcel! :D

Staat iemand die de club om niets een platform als dit forum biedt nog niet op de mailinglist? Daar zal toch wel snel verandering in komen mag ik hopen. !!!!
/jan

Zippo

Citaat van: Spin! op 02-01-2008 23:36:05
- RonnieDuck
- Mark
- Zippo
- Marcel
- Willem
- Gea en Ramon
- Claudia
- Gerrit
- Ivo
- Spin ( CY, GLT of Tdi...weet nog nie! )

Kan helaas niet  >:(

855-Champagne

Joris_Scholte

Citaat van: Ben op 29-12-2007 11:23:21
Ik vermoed: Algemeene Leeden Vergaadering :D Waarschijnlijk van de Volvo850Club  :eusa_think:

En ik mág niet komen want ik ben geen lid  :eusa_whistle:
Ben jij geen donateur, Ben? Donateurs kunnen zich ook aanmelden voor de ALV namelijk....