verwarming & blower

Gestart door Piggelmees, 18-12-2007 10:22:51

Vorige topic - Volgende topic

Piggelmees

Heb gisteren net een 850 gekocht.  Auto rijdt prima, alleen een klein probleempje, mijn blower. De verwarming van de auto is geen probleem. Ik kan alleen de blower niet verstellen, dus op die manier staat hij op minimaal en krijg de auto nauwlijks warm, wat toch wel lekker is in dit koude kikkerlandje....

Iemand een id waar dit aan kan liggen? of hoe dit te verhelpen is?  :eusa_think:
volvrouw  :D

-D©©©L-

Kan je de schakelaar uberhaupt niet verdraaien of reageert hij gewoon niet. ?
Staat er een temperatuur verdeling bij de buitenste draaiknoppen ?

de boekhouder

gaat de ventilator niet harder of blaast die geen warme lucht ?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

mehn

Welke systeem heb je? Heb je airco en zo ja heb je ECC?

ECC is te herkennen aan de 2 knoppen met temeratuuraanduiding, gewone airco heeft daar geen getallen.
Als je ECC hebt, heb je dan knipperende lampjes bij de REC en AIRCO knop?
De blower heeft 2 verschillende zekeringen, eentje voor stand 1, 2 en 3 en eentje voor stand 4.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Piggelmees

Citaat van: -D©©©L- op 18-12-2007 10:44:36
Kan je de schakelaar uberhaupt niet verdraaien of reageert hij gewoon niet. ?
Staat er een temperatuur verdeling bij de buitenste draaiknoppen ?

Kan de schakelaar wel draaien dat is geen probleem. Staat een tempertuur verdeling bij de draaiknoppen.
De auto wordt ook wel warm na een tijdje, maar hij blaas geen lucht.  Zo ook niet als je even de blower op je ramen wil zetten bijvoorbeeld.

Piggelmees

Citaat van: mehn op 18-12-2007 10:47:46
Welke systeem heb je? Heb je airco en zo ja heb je ECC?

ECC is te herkennen aan de 2 knoppen met temeratuuraanduiding, gewone airco heeft daar geen getallen.
Als je ECC hebt, heb je dan knipperende lampjes bij de REC en AIRCO knop?
De blower heeft 2 verschillende zekeringen, eentje voor stand 1, 2 en 3 en eentje voor stand 4.

Nee heb geen airco.

Dat van die zekeringen is wel een id! dank je! Ga even kijken straks!

Spin!

Dat heb ik ook een keer gehad met mijn vroegere 850...was inderdaad een zekeringetje! 2 stuks zelfs  :-X

Nu heb ik hetzelde, maar dan icm de airco...maar vrees dat het de pomp is  :-[...en airco met deze temperaturen!? Jawel...handig om je voorruit 'schoon' te blazen!

www.vm-parts.nl

t5karel

Volgens mij zit er achter[onder] je handschoenenkastje een relais :eusa_think:.Waarschijnlijk zit die los ;).
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Piggelmees

Het zijn de zekeringen in ieder geval niet. Die heb ik na gekeken en kon er niets aan zien. Vervolgens nieuwe er in gedrukt maar helaas hielp niet. Het relais zit ook niet los :(

Ludo

ventilatormotortje vastgelopen?.

ps: je staat op je kop.  :evil:

ovlov 058