functies van de dashlampjes....

Gestart door cas, 26-12-2007 15:50:33

Vorige topic - Volgende topic

cas

als je de klok eraf hebt. dan heb je twee blokken van 10 lampjes gemonteerd zitten. bij het aanzetten van het contact gaat de helft er maar van branden.

zitten er lampenhuisjes tussen zonder functie? dus dat het lampje in de socket zit, maar eigenlijk voor jan *(& ? 

dit omdat ik een kapot acculampje heb, en deze wil overzetten van een evt " loze" socket.

ik ging overigens 1 van de dash (5 grote) lampjes vervangen.
doe ze allemaal tegelijk, want ze flikkeren uit elkaar als je ze aanraakt! nou is de ene goed en de andere 4 kapot.

dit alles is een v70 uit 97.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

thuur

De helft is vooral voor andere markten (landen) en opties (AT, TRACS etc) en een enkele om later iets toe te voegen. Ze gaan niet per land een aparte klokkenwinkel (laten) maken, dus die kun je gerust 'overzetten'. Let wel op: waar een dummy zit (wel een houdertje maar geen lampje) kun je ze beter weglaten, die blijven doorgaans branden ;D

Als je de klokkenwinkel eruit hebt kun je even met een zaklampje schijnen door het glaasje om de functie te zien.

Gr ;)

cas

Aah... zaklamp idee, is slim!

had jij ook kennis over dat inlezen van de cv op afstand voor de v70? zit al ruim een uur te wachten op een reactie, maar idereen is natuurlijk druk met kerst.... en mijn dash ligt er nog helemaal af :-( snif...  gaat hem vandaag niet meer worden ben ik bang.

thuur

Citaat van: cas op 26-12-2007 17:24:28
Aah... zaklamp idee, is slim!

had jij ook kennis over dat inlezen van de cv op afstand voor de v70? zit al ruim een uur te wachten op een reactie, maar idereen is natuurlijk druk met kerst.... en mijn dash ligt er nog helemaal af :-( snif...  gaat hem vandaag niet meer worden ben ik bang.

Ik weet het niet, maar ik weet wel dat er heeeeel veel over geschreven is.... En zo slecht is de zoekfunctie nou ook weer niet ;D

Gr :)

cas

heb al heeeel veel gelezen en gezocht, zoekfunctie werkt wel oke als je achterin begint :-)

maar ben er nog niet uit.....

nu eerst weer mn accu opstarten want die is weer eens leeg... zat ondertussen met mn raammodule te rommelen dr uit en schoongemaakt. die werkt wel weer bijna volledig. dus iig wel iets van resultaat vandaag....