nieuwe cv afstand, werkt deze meteen?

Gestart door cas, 26-12-2007 17:32:35

Vorige topic - Volgende topic

cas

deze vraag stel ik omdat ergens anders ook te lezen is dat mijn inbouw geen resutaat heeft gehad vooralsnog.

alles volgens het boekje gedaan. boekje zegt dat ik hem moet inlezen, bij de 850 werkte hij meteen.

wie wat dat ook al weer? kan je in jouw beschrijving kijken bij het laatste punt of ze melden dat de 850 ook moet worden ingelezen?

maarr..... de twee kastjes komen nieuw uit de verpakking. met de batterijen er al in.

erg fijn, hoe lang liggen die doosjes al op de plank, en bij welke temperatuur.

met andere woorden, kan het zijn dat die batterijen gewoon niet goed zijn?

op 2e kerstdag kan ik ze nergens krijgen, en en en en ..... wil hem gewoon nu werkend hebben.

-----> ga ff met multimeter kijken denk ik....

EDIT.

Nee, dat kan niet, deze moet bij de v70 worden ingelezen door de dealer zegt de dealer... dit hoeft niet met de 850 in de meeste gevallen.

morgen als ze tijd hebben proppen ze me ertussen. en anders 8 januari. schatting half uur tot 45 min werk hier in den haag. net buiten den haag doen ze het tussendoor. Ben benieuwd.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

cas

resultaat.

niets half uur of 45 min. 2 sec. waren de exacte woorden van de hoofdvestiging in den haag. of het komt dat het een leuke/knappe vrouw was, en ik een niet lelijke jongeman  ;D  maar het koste mij NIETS!

inbouwen van de module kan men zelf, maar de auto moet geprogrameerd worden. mensen met obd2 die werkt op de v70 97, kunnen dat vast zelf met behulp van VADIS?.

topic ends....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....