Quickbrick shiftkit

Gestart door michiel, 29-12-2007 16:05:37

Vorige topic - Volgende topic

michiel

Iemand hier ervaring mee?
http://www.quickbrickmotorsports.com/prod_shiftkit.html
Klinkt vrij logisch allemaal, ben benieuwd of het doet wat het belooft. En is niet duur (verzendkosten laat ik voor het gemak even buiten beschouwing).
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Dave

Ook al is het niet veel geld, kun je zoiets zelf makelijk (laten) maken. Of het effectief zijn nut heeft heb ik geen idee van. Omdat ik zelf een draaibankje thuis heb staan zou ik het misschien binnekort wel eens willen proberen.

Johann

Het zal wel ietsje preciezer schakelen maar ook meer trillingen van de bak doorgeven naar de pook.

Eugene

Ik heb bij de Silversand 1 rubber busje kapot aan de bakzijde. Dus misschien wel een idee om dat te vervangen door zo'n setje. Maargoed, als ik dan weer kijk naar de andere producten van QBM waarmee ik ervaring heb.....   :eusa_eh:

If it's not blown, it sucks...

Enno

Citaat van: Eugene op 31-12-2007 20:53:03
Ik heb bij de Silversand 1 rubber busje kapot aan de bakzijde. Dus misschien wel een idee om dat te vervangen door zo'n setje. Maargoed, als ik dan weer kijk naar de andere producten van QBM waarmee ik ervaring heb.....   :eusa_eh:

hmmmmm

ik heb net de transmissiesteun onderzijde erop gezet. Die levert flink veel meer geluid.....maar motor kantelt niet meer erg, en aut. transmissie bokt veel minder bij op & terug schakelen. Wat mij betreft zijn de 2 steunen de enige " duurzame" oplossingen die ook hun werk doen.....van de endlinks zijn er na 40000 KM 2 kogelgewrichten compleet GAAR.......moet nog op zoek gaan naar vervangende exemplaren..

Maar om on-topic te blijven, ik heb hier voor de V70 ook naar zitten kijken....maar doe het voorlopig toch maar niet. Maar toevallig viel mijn oog juist op deze kit.

Mijn gevoel zegt...niet doen......

Eugene

QBM draagarmbussen van Delrin maken niet echt zo'n geweldig verschil en de Endlinks maken bij mijzelf gelukkig nog geen geluid (20.000km) maar na 40.000 gaan ze dat zeker wel doen (zowel bij Elianmars en JCViggen wel na 40.000km!)

Enno

Citaat van: Eugene op 01-01-2008 01:15:43
QBM draagarmbussen van Delrin maken niet echt zo'n geweldig verschil en de Endlinks maken bij mijzelf gelukkig nog geen geluid (20.000km) maar na 40.000 gaan ze dat zeker wel doen (zowel bij Elianmars en JCViggen wel na 40.000km!)

Oook bij mij hoor na 40000 KM.

Ben op zoek naar 2 nieuwe gewrichten voor de endlinks.

Eugene

Citaat van: Enno op 29-01-2008 10:44:07
Citaat van: Eugene op 01-01-2008 01:15:43

Oook bij mij hoor na 40000 KM.

Ben op zoek naar 2 nieuwe gewrichten voor de endlinks.

In de andere 2 gevallen zijn het niet de gewrichten maar de busjes die in de gewrichten zitten.