goedkope manier om geluidskwaliteit flink op te waarderen

Gestart door jberg, 31-12-2007 16:44:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jberg

wwn betere elco is idd een wereld van verschil heb ik gemerkt

thuur


jberg

ik heb 4.7 polypropyleen ertussen zitten, en heb t gevoel dat ze afentoe ietsje minder moeten

thuur

Ik heb er nu deze in zitten en dat is al een hele verbetering. 4,7 ga ik nog proberen!




Gr 8)

thuur

Citaat van: jberg op 01-04-2008 01:57:36
ik heb 4.7 polypropyleen ertussen zitten, en heb t gevoel dat ze afentoe ietsje minder moeten

Nog tevreden over de 4,7's? Of heb je inmiddels andere (welke?) erin?


Gr :D

Thys

Het heeft een poosje geduurd :eusa_whistle: maar sinds vrijdag zitten de tweeters erin. Ze hebben maar een poosje op de plank gelegen. Als vervanging voor de dashboard tweeters in de 850 vind ik de output nog wat aan de lage kant, maar daar is vast nog wel wat aan te doen.

jberg

zo, das lang geleden, waren ze nog niet uit elkaar gevallen?

Thys

Citaat van: jberg op 09-11-2015 00:04:48
zo, das lang geleden, waren ze nog niet uit elkaar gevallen?

Neehoor, niks aan de hand. Hebben altijd droog en donker in de originele verpakking gelegen. Ik zal nog een paar foto's uploaden, ze zitten wel heel erg mooi gemonteerd namelijk.

Thys

#143
Deze zou ik nog posten:





De originele tweeters heb ik van hun flens afgezaagd, en daar heb ik de nieuwe tweeters ingelijmd. Die passen er precies in, het ziet eruit alsof het zo hoort 8)

Ik ben nog wat aan het proberen met andere condensators, de originele 3,3 pF gaven wat te weinig output. Wat er nu in zit (waarde weet ik even niet)geeft wat teveel, dus we gaan nog even een stapje terug.