Doffstein stelt zich voor

Gestart door Doffstein, 31-12-2007 18:22:54

Vorige topic - Volgende topic

Doffstein

Middels dit bericht wil mezelf even introduceren op het 850-forum. Ben nog niet in het bezit van een 850 maar ben naarstig op zoek naar een 850 estate, het liefst op G3 vanwege de km. Ik rijd op dit moment in een zeldzaam mooi en originele oude Merc. Benz 190E uit 1986. Ben zeker als tiener al gek van de 850, het model en vooral de sound van de 5-cilinder. Ik hoop dat ik in de toekomst jullie kan meedelen wat het geworden is.

Zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten bij een 2.5 10V die op G3 gezet gaat worden?

Vooreerst gegroet en een voorspoedig 2008 gewenst.

-------------------------------------------------------------------------------
Whoever undertakes to set himself up as a judge of Truth and Knowledge is shipwrecked by the laughter of the gods

)()()sT

Welkom hier en succes met de zoektocht.
Een 2.5-10V krijg je makkelijk op G3 lijkt me, vooral als ie van 95 of later is.

Een Benz 190, daar hebben we er hier nog een van op het forum  8)

Chris

Welkom op het forum! Veel succes met het vinden van een mooie roffel :)

Groet,
Chris

razorx

Citaat van: Doffstein op 31-12-2007 18:22:54
Middels dit bericht wil mezelf even introduceren op het 850-forum. Ben nog niet in het bezit van een 850 maar ben naarstig op zoek naar een 850 estate, het liefst op G3 vanwege de km. Ik rijd op dit moment in een zeldzaam mooi en originele oude Merc. Benz 190E uit 1986. Ben zeker als tiener al gek van de 850, het model en vooral de sound van de 5-cilinder. Ik hoop dat ik in de toekomst jullie kan meedelen wat het geworden is.

Zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten bij een 2.5 10V die op G3 gezet gaat worden?

Vooreerst gegroet en een voorspoedig 2008 gewenst.

Gefeliciteerd met dit forum!
En welkom in je toekomstige roffel!

Wat het G3 verhaal betreft:
Je roffel moet geen E2 vermelding in ket kenteken hebben om een G3 erkenning te krijgen.

Ga zelf 7 jan op G3, heb 850 '96 10V 2.5.

Op de site van het RDW kan je op kenteken nazoeken.

Veel plezier op het forum!

Dennis850

Welkom en succes met de zoektocht. Neem je tijd.

Citaat van: Claudia op 31-12-2007 20:09:59
Zoek maar heel hard...des te sneller ben je van die MB verlost! :eusa_shifty:

Welkom Doffstein!
We wachten nog maar even met zeuren om foto's.... :)

Oh??? Dacht het niet  ;D

mooie orginele 190? laat zien!!!