ervaringen gezocht met RS design

Gestart door cas, 02-01-2008 00:52:00

Vorige topic - Volgende topic

cas

iemand ervaring met deze jongens? ze bieden oa een polyester klepspoiler voor de v70Classic aan voor 90 euro. op zich netjes. maar zonder schroef bevestiging denk ik.

maar lijmen/kitten schijnt voldoende te zijn.

mijn vraag is, hoe is de pasvorm?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

HHXX850

Citaat van: cas op 02-01-2008 00:52:00
iemand ervaring met deze jongens? ze bieden oa een polyester klepspoiler voor de v70Classic aan voor 90 euro. op zich netjes. maar zonder schroef bevestiging denk ik.

maar lijmen/kitten schijnt voldoende te zijn.

mijn vraag is, hoe is de pasvorm?

Goeie vraag! iemand ervaring? voor EUR 100 leveren ze een imitatiespoiler in primer, met remlicht!

Ben benieuwd..
2.5 20V Estate 1994

Sbv

Wat is er anders aan deze spoiler tov een originele

HHXX850

Citaat van: Sbv op 04-08-2015 15:27:53
Wat is er anders aan deze spoiler tov een originele

Voor zover ik kan beoordelen; het feit dat er geen montagebeugels bijgeleverd worden (alleen lijmen, is dit verstandig?)
Verder; aansluiting op voorbereiding (stekker) in klep?
Pasvorm?
2.5 20V Estate 1994

peteRRR

RS Design staan wel al een aantal jaar op MP met die spoiler,s.
Je kan misschien een belletje doen of ze nog meer voorbeelden hebben van de spoiler

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

henry classic v70

Ik heb er een spoiler van gehad voor op mijn golf IV destijds...
Laten spuiten in kleur maar paste niet lekker, de vlakken wat gelijmd/gekit zou moeten worden sloot niet goed aan op de carrosserie en leek getordeerd te zijn.
Of dat komt door het spuiten/droger weet ik zo niet maar persoonlijk zou ik er liever één van een sloper halen, maakt niet uit welke kleur want je wilt deze toch laten spuiten
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

HHXX850

Dank, good point. Ik blijf uitkijken naar een origineel exemplaar. In kleur (laten) spuiten moet hoe dan ook!

2.5 20V Estate 1994