Wat koste jouw koppeling?

Gestart door T-5 Jack, 03-01-2008 13:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

T-5 Jack

Hallo roffelaars, ik ben benieuwd wat de meesten van ons kwijt zijn voor het laten vernieuwen van de koppeling.
Mijn T5je staat nu in de garage en ik weet dat het wel weer een rib uit m,n lijf zal kosten, maar ik vroeg me af wat dus ongeveer de gemiddelde prijs is. :eusa_eh:

)()()sT

Ik kan je niet zeggen wat het kostte, omdat ik het deel zelf gedaan heb (maat van me).
Koppeling voor de 20v was € 130,- voor een T-5 €170,- meen ik.

Bij een garage (geen dealert) ben je wel 700-800 euro kwijt zei met toentertijd.

daytonawim

Kijk eens goed op het forum rond :-)))))))))))))

dat kan mischien wel slimmer :-)

)()()sT

Ja maar hij staat er al  ::)
Te laat?  ???

Snellebaksteen

Ik heb vorig jaar iets meer dan 500 betaald bij een lokale garage (van tevoren afgesproken). Toen ik hem kwam ophalen zei de beste man direct al dat het een volgende keer duurder zou zijn, Hij had zich nogal vergist in de hoeveelheid werk.

Anders moet je idd maar even zoeken op het Forum. Er is idd een slimmere oplossing.....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Misha

Bij dealer (4 jaar terug inmiddels), rond de 650 euro.
Klonk na 1,5 jaar trouwens weer net zo beroerd, en laat het nu lekker kraken, kreunen, zagen en hakken en bokken
Eens in de zoveel tijd, als het bokken te erg wordt. schuur ik hem even lekker op door met de voet op de rem en gaspedaal tegelijk even een tijdje de koppeling te laten slippen.
Stinkt als de ziekte, maar blijft wel een paar maanden weg.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

hom

PB dennis850estate eens hij heeft hele goeie tips  ;D