Aanschaf 850 T5-R

Gestart door JuT5R, 03-01-2008 19:29:57

Vorige topic - Volgende topic

JuT5R

Beste forummers,

Sinds kort ben ik aan het rondneuzen voor een 850 T5-R.
Op het internet is veel te vinden, net als deze community.

Toch heb ik wel wat vragen hier en daar, vooral betreffende de betrouwbaarheid.
Ze worden namelijk allemaal met redelijk hoge kilometerstanden aangeboden, aanlopend tot tegen de 3 ton vaak.

Nou heb ik dus een paar vragen betreffende de aanschaf.

Waar moet je zoal opletten tijdens een proefrit ? en wat zijn dus de zwakke punten van zo'n auto.
Het is natuurlijk een snelle auto en word dus vaak gekocht door snelle vlotte rijders.
Sinds de prijzen nog redelijk hoog liggen wil ik graag niet een afgetrapte 850 aanschaffen.

Ik heb al verschillende turbo auto's gereden en dit is er dus weer een.
De reden dat ik nu een 850 wil is omdat ik een wat grotere reis auto zoek.

Hopelijk kunnen jullie me wat tips geven!

Alvast bedankt!

Turbo-Geek

Lees eerst de aanschaf tips door, en het topic waarin te vermijden auto's worden vermeld.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

)()()sT

Succes :)

Enne... tis T-5R  ;D

JuT5R

Jeff

*Het is natuurlijk een snelle auto en word dus vaak gekocht door snelle vlotte rijders.*
Net of we altijd race...  :o
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

whachamacollit

Ik, maar das natuurlijk persoonlijk, zou er niet aan beginnen. ? De kleuren, met name CY en LBP vallen erg op en zijn bewerkelijk. Parkeren is een drama, want van binnen veel ruimte is van buiten erg veel ruimte. 1 keer per week een boodschappenwagen vol tanken is het minimum. wegenbelasting van deze vehikels houdt dit land staande in barre tijden. onderdelen kosten meer dan studerende kinderen. Gelukkig ben ik niet altijd mijzelf en op die momenten zou ik zeggen:
Doen gewoon!

"Is het sap het knijpen waard"

RATFINK

Citaat van: Jeff op 22-01-2008 23:08:57
*Het is natuurlijk een snelle auto en word dus vaak gekocht door snelle vlotte rijders.*
Net of we altijd race...  :o

Oh  ;D