verzekeren 850 T-5 2.0I

Gestart door hendrik75, 04-01-2008 12:55:10

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Ja die dingen zijn inmiddels allemaal al hier ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

hendrik75

AHA! Ik ben nét terug gebeld door de mevrouw van Polis direct.. ik wist wel dat dit een goeie miep was!!
Ze belde om te vertellen dat ze alles had ingevoerd en alles goed komt.
Begin volgende week alweer een nieuwe polis.. we zullen zien.

Ik heb haar gelijk even gevraagd of Polis direct een maximum heeft voor de nieuwwaarde. Deze is er en is € 80.000,= Dat gaan we niet redden denk ik.

Fijn weekend alvast

hendrik

denkweb

Citaat van: hendrik75 op 04-01-2008 16:59:52
AHA! Ik ben nét terug gebeld door de mevrouw van Polis direct.. ik wist wel dat dit een goeie miep was!!
Ze belde om te vertellen dat ze alles had ingevoerd en alles goed komt.
Begin volgende week alweer een nieuwe polis.. we zullen zien.

Ik heb haar gelijk even gevraagd of Polis direct een maximum heeft voor de nieuwwaarde. Deze is er en is € 80.000,= Dat gaan we niet redden denk ik.

Fijn weekend alvast

hendrik

Polis Direct, onderdeel van Bovemij/Bovag is een budget verzekeraar. Je loopt dus kans dat je naar huis kan lopen (of 2e klas met de trein en zelf declareren) in plaats van dat je een taxi naar huis krijgt na afsleep igv schade.

Uitkering na total loss bij WA+Casco en niet verhaalbaar op basis van executiewaarde; dus niet de reële (of zelfs getaxeerde) dagwaarde.

Daarnaast is (uit ervaring) bellen met vragen over afwikkeling van schades niet de sterkste kant van Polis Direct, welke alles liever per mail afwikkelen (en dan niet reageren).

Niet mijn 1e keus, die club.

thuur

Hier ook een hoop problemen gehad met PolisDirect. Ik heb er maar 1 raad over: wegwezen daar!

Gr :eusa_snooty: