Kentekenplaten gestolen.....

Gestart door jan piet, 04-01-2008 18:06:00

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

Wordt je vrolijk van: even naar de supermarkt, kentekenplaten er uit geratst... :o :o
Mocht iemand wat zien in de regio Dordrecht: XH-NR-25. Nog zonder 1, of 2-tje....
Ga de foto's / doorrij actie's bij de benzinestations maar afwachten, en nu eerst aangifte proberen te doen...

Stelletje ......./.....

Gr, JP

Flipjes 850 R

Balen !!!! Ik zal voor zover het zin heeft opletten. Zaten ze gewoon geklikt in de plastic plaathouders ? Niet dat het volgende zaligmakend is, maar het remd iig wel af : de volgende platen even vast poppen  ;)  Succes met je aangifte doen.
855 R Automaat Dark Olive Pearl

VolvoDeMio

Stelletje *******/*******!!!!!

jan piet

Citaat van: Flipjes 850 R op 04-01-2008 18:15:33
Balen !!!! Ik zal voor zover het zin heeft opletten. Zaten ze gewoon geklikt in de plastic plaathouders ? Niet dat het volgende zaligmakend is, maar het remd iig wel af : de volgende platen even vast poppen  ;)  Succes met je aangifte doen.

Is écht zo'n klusje waarvan je denkt, moet ik een keer doen..... En het 'overkomt mij niet', dat blijkt. Nu hebben ze ook nog geen tijd voor aangifte, ze gaan mij bellen. Moet dat nog even zien. Ook leuk dat ik morgen 'even' op en neer naar Twijzel zou gaan... Kunnen de rambam krijgen, hang er wel papier op.

Jp

Thys

Balen zeg! Ben zelf ooit eens een plaat verloren, weken zonder gereden, zat politie tegengekomen, nooit iets over gehoord. Gooi anders voor de zekerheid je aanhangerplaat erop.

Flink stukje rijden trouwens, van Z-Limburg naar Twijfel. Als je toe bent aan koffie bel je maar:)

Zippo

Dat is kloten!!!
Dat wordt een duplicaat code 1  ::)
Vermissing gaat via het postkantoor.
Tijdelijk mag je met witte kentekenplaten rijden totdat je bericht hebt gekregen van de RDW.

Succes... :-[

reneetje

Gestolen platen worden toch niet per ongeluk op een gestolen 855 gezet? ::)

Oftewel , er zal toch geen verband tussen deze zaken liggen? ??? :police:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Chris

Dat is ***! Wel gelijk melden zodat je zoals reeds gezegd met witte platen kan rijden. Als je snel bent is de kans klein dat je nog bonnen binnenkrijgt op dat oude kenteken...

Succes!

elianmars

Tegenwoordig kun je een nieuw kentekenbewijs online aanvragen bij de RDW. Heb je in twee (werk)dagen het nieuwe bewijs in huis en kun je nieuwe platen gaan halen.

Zie http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/algemeen/persbericht_071210.htm

thuur

Pfff, wat een gezeur weer :(

Sterkte met de afwikkeling!

Gr ;)

denkweb

Toch maar eens zo'n Google-kaartje met de diefstallen maken...

jan piet

Citaat van: elianmars op 04-01-2008 23:05:45
Tegenwoordig kun je een nieuw kentekenbewijs online aanvragen bij de RDW. Heb je in twee (werk)dagen het nieuwe bewijs in huis en kun je nieuwe platen gaan halen.

Zie http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/algemeen/persbericht_071210.htm

Kijk dat is info waar ik wat aan heb!!! Dit scheelt weer erg veel tijd, Thnx a lot! Overigens: a4-tje op de achterruit en rijden maar. 2 oranje/witte 'vrienden' gezien, niks aan de hand tot zover...

En wat betreft die gestolen 850's, heb ik ook aan gedacht, maar ligt nogal uit de slinger. Lijkt mij iets té toevallig.

gr, JP