Youri stelt zich voor

Gestart door Youri, 04-01-2008 22:41:05

Vorige topic - Volgende topic

Youri

Hallo iedereen,

Ik ben Youri Kom uit Noord Holland Anna Paulowna om precies te zijn en ben op zoek naar een Volvo V70 R of t-5.
Nu heb ik er 1 op het oog maar wilde jullie deze advertentie even laten zien of jullie deze auto kunnen en er mischien wat over kan vertellen.Ik had zelf wel gekeken bij de rdw en hij is wel ingevoerd.

Zouden jullie mij kunnen vertellen waar ik verder op moet letten bij aankoop en wat voor onderhoud zit eraan te komen bij deze auto.

Ik wacht jullie reacties af mvg Youri

http://auto.marktplaats.nl/volvo/125019231-volvo-v70r-v70-164-000-km.html?return=eJwtjNEOgjAMRf%

Dit is de link van de advertentie moet je hem ff kopieren en plakken in de balk.

Scooby Doo

Niks te plakken in die balk.  :eusa_naughty: Gewoon op klikken is goed genoeg. :police:

Laten we maar zeggen welkom hier!

Die prijs ziet er niet verkeerd uit.
Puppy Power!!!

Chris

Welkom hier!

Groeten,
Chris

ief

Dat ziet er gelikt uit zeg, zo lust ik em ook wel....
Welkom hier!
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

wplas1

Absoluut niet verkeerd. Moet met een beetje onderhandelen te krijgen zijn voor 8/8,5. Zou wel laten keuren als ik jou was. Sukses met alles.

reneetje

Ziet er mooi uit, maar bedenk dat de wagen in sept 2005 in Nederland is geimporteerd.

Hoeft niet slecht te zijn , alleen een volledig serieus ingevuld boekje met rekeningen is een must.
Koppeling al wel heel vroeg vervangen bdw ::)

Sucses....
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Rayman

Ik herriner me een zilveren V70R die bij Thom de Jong stond met een 2.0 motor...Kijk svp goed na welke motor hierin hangt want ik twijfel een beetje.
Dark Side of the Force is German

reneetje

Citaat van: Rayman op 05-01-2008 11:10:55
Ik herriner me een zilveren V70R die bij Thom de Jong stond met een 2.0 motor...Kijk svp goed na welke motor hierin hangt want ik twijfel een beetje.

RDW geeft 2,3 aan  ;) :laugh:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Rayman

Citaat van: reneetje op 05-01-2008 11:13:01
Citaat van: Rayman op 05-01-2008 11:10:55

RDW geeft 2,3 aan  ;) :laugh:

Toch een andere dus...

Ik herriner me namelijk een zilveren V70R 2.0 die bij TdJ stond. De eigenaar had er destijds van die mercedes velgen onder laten zetten (en o.a. KW var II). Vervolgens is deze auto richting het oosten gegaan en heb ik 'm het laatst bij TdJ te koop zien staan.

Aangezien er niet zoveel zilveren R's rondrijden...;)

Lijkt me geen lelijke auto die zilveren R Youri. Welkom hier en veel plezier met het bepalen van je keuze.

Gr Remond

Dark Side of the Force is German

seloopi

Mooie wagen.
k had m ook al gespot op MP.
Staat al ff te koop.
hij is al een gezakt met de vraagprijs.
Wel vreemd dat ie voor dat geld nog niet al verkocht is.  :eusa_think:

lzondervan

Ging even kijken op mp en zag dat die verkocht is. Heb jij hem weten te bemachtigen? Zoja.. dan heb je een mooie zilveren roffel te pakken!! En... mee gespoten bumpers zijn wel de mooiste ;-) vooral in het zilver!
Volvo 850 2.0 T5 uit 6-1995

Youri

Ja ik zie het nu ook dat ie verkocht is maar ik heb hem niet gekocht.
Heb gister nog met deze man gebeld vreemd :eusa_think:

Ik had hem toch nog niet kunnen kopen want moet eerst mijn eigen auto kwijt.

Mochten jullie nog mooie v70 t-5 weten te staan laat het me dan even weten Mvg Youri