simons, ferrita of TME?

Gestart door nickk., 05-01-2008 23:25:06

Vorige topic - Volgende topic

nickk.

Ik ben op zoek naar een leuk geluidje onder een 20v; ik wil echter geen overheersend gebrul achter mn auto.
Welke uitlaat maakt het mooiste roffelgeluid en geen sjonnieherrie ;D?
Heeft iemand toevallig filmpjes oid. waardat het geluid hoorbaar is van de betreffende pijpen?

Alvast bedankt!

Enno

Citaat van: nickk. op 05-01-2008 23:25:06

Sjonnieherrie is met een 850 / v70 niet te maken......het blijven vijfcilinders.

-D©©©L-

Ik ben op zoek naar een leuk geluidje onder een 20v; ik wil echter geen overheersend gebrul achter mn auto.

gewoon een originele pijp en een katvervanger dan.

volvosjonnie

Alvast bedankt!

Wat heb je tegen "sjonnie"....
Wanneer wordt het zomer..

M a r c

TME....

MTE maakt geen uitlaten  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Volvo Felipe

Hoi Nick,

Als je nog een weekske geduld hebt dan kan ik je vertellen hoe de TME uitlaat klinkt.

De Simons met enkel demper maakt een diep geluid

greetz

J a a p

Supersprint!  ;D Mijn broertje (Totziens) heeft een supersprint en dat klinkt heel vet! Hij gromt of bromt niet maar blaast. Echt heel grappig.
Wannabe C70 rijder.

Emiel

Het moet wel passen op een 20V (GLT).... ::)

J a a p

dus? Maakt Supersprint geen uitlaten voor een 20v? Dat blazen zal wel iets minder zijn dan de T-5 van Bob waarschijnlijk ja...
Wannabe C70 rijder.

matRRR

Ik zou gewoon maar eens kijken op marktplaats of er niet eea aangeboden wordt, zoniet dan eens gaan kijken op de sites van de verschillende merken aanbieders,
naast de meer gangbare merken hier zoals simons,ferrita en TME zijn er de volvo/remus,magnaflow, supersprint en ook hier in NL kun je een uitlaat op maat laten maken bij EPS met de precieze sound die jij bij je vijfcylinder zoekt, let wel: custommade is niet goedkoop.
al met al geven alle uitlaten van de bekende merken wel een lekkere sound.

Tip: kijk eens op youtube, daar hebben een aantal mensen wel clips staan van kun geblazen of ongeblazen roffel, succes!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

)()()sT

Citaat van: Emiel op 06-01-2008 11:33:44

Wat is er anders achter de kat? Diameter net zoals standaard uitlaat N/A of T-5?

Emiel

Citaat van: )()()sT op 06-01-2008 15:23:43

Wat is er anders achter de kat? Diameter net zoals standaard uitlaat N/A of T-5?

T-5 is dikker

fearless

Citaat van: Emiel op 06-01-2008 15:38:21

T-5 is dikker

N/A en T5 ferrita is in ieder geval even dik, alleen aansluiting aan de kat is anders, is bij een N/A iets kleiner.

M a r c

Citaat van: fearless op 06-01-2008 15:42:10
Citaat van: Emiel op 06-01-2008 15:38:21

T-5 is dikker

N/A en T5 ferrita is in ieder geval even dik, alleen aansluiting aan de kat is anders, is bij een N/A iets kleiner.

Juist.  En daar zijn  zelfs verlopen voor te krijgen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

nickk.

Oke, bedankt alvast voor alle info!
Ik zoek ongeveer dik geluid: http://www.youtube.com/watch?v=cCRuEv8K_kc

Ik had een filmpje gevonden(matrrrrrrrrrrrrrr bedankt voor de tip) van een 20v met een ferrita. Dit vind ik dus niet mooi.

Maar met welk type uitlaat zou ik het dichtst in de buurt komen van dit geluidje? ;D