Meten is weten editie 2008 ?

Gestart door Topsport180, 05-01-2008 23:36:02

Vorige topic - Volgende topic

Ricardo

Krijg spontaan rillingen als ik aan Meten is Weten denk.

M a r c

Prima hoor al die ideeen.... vooralsnog regel ik in ieder geval weer de traditionele rollenbankmeeting in Goes in september en voor die tijd is iedereen vrij om de handen uit de mouwen te steken en zelf iets te regelen voor de leden, het ontbreekt toch al aan genoeg initiatief op dat vlak.... iedereen heeft altijd leuke ideeen en suggesties maar 'men' heeft zelf nooit tijd om e.e.a. op poten te zetten. 600 leden die het bijna allemaal té druk hebben....  :eusa_doh:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FLA

Citaat van: lipton op 06-01-2008 23:16:57
van waar moet jij komen ??

Ik woon in Friesland en kijk uit op het mooie Groningen.

Citaat van: Turbobiker op 06-01-2008 23:21:12
Citaat van: FLA op 06-01-2008 21:10:50
Met een slurpende R heb ik dat gevoel wel eens ja (nou ok valt ook wel weer mee). Maar ik heb familie in de buurt en wil graag naar zowel de meeting als de sleuteldag en het is voor mij toch 3uur rijden, en weer terug ::)

Vast wel een tunert in de buurt die voor een paar tientjes je wagen wil rollen...

Lekker gezellig in je eendje ::)

Dan kom ik gewoon wat vaker in Goes :eusa_whistle:

Turbobiker

Citaat van: FLA op 07-01-2008 20:02:07
Citaat van: Turbobiker op 06-01-2008 23:21:12
Vast wel een tunert in de buurt die voor een paar tientjes je wagen wil rollen...

Lekker gezellig in je eendje ::)

Dan kom ik gewoon wat vaker in Goes :eusa_whistle:

Regel jij nu wat met een tuner in de buurt en dan komen er vast wel meer met je mee ;D ;) ::)
De Tussenpaus

FLA

Citaat van: Turbobiker op 07-01-2008 20:06:43
Regel jij nu wat met een tuner in de buurt en dan komen er vast wel meer met je mee ;D ;) ::)

Ik zal eens informeren...

reneetje

Mij mag je alvast noteren als het een beetje centraal is, stukje toeren is leuk maar om daar nu voor naar het (voor mij) verre Goes te tuffen.............. ::)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

mitchelli

Ik zal morgen eens bellen naar verhoeven tuning.Die ken ik best goed.Misschien kan ik daar goeie deal maken.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

850 T5 Freak

hmm ik wil weleens weten hoeveel EK's de mijne heeft  :eusa_think:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

S. Brouwer

M a r c

Citaat van: Timmehh op 11-01-2008 17:57:15
Citaat van: reneetje op 07-01-2008 20:26:54
Mij mag je alvast noteren als het een beetje centraal is, stukje toeren is leuk maar om daar nu voor naar het (voor mij) verre Goes te tuffen.............. ::)

mee eens

Ik heb ooit in Gorredijk een Rollenbankmeeting meegemaakt bij FCG-tuning.
www.freddycane.com
30 tientjes per run, dat moet te doen zijn ;)

Ja, Gorredijk, dás lekker centraal  ;D  Als zo'n meting daar nét zo snel gaat als Jos zijn "S70 turboproject"...  :-X  ;)

Even serieus:

DE OFFICIEELE 'METEN IS WETEN" MEETING VAN DE VOLVO 850 CLUB NEDERLAND IS DIT JAAR GEPLAND  OP ZATERDAG 13 SEPTEMBER BIJ FREDIKS DYNOJET IN GOES.

inschrijven mag al op : volvomania@planet.nl

info@europeantuning.nl

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

denkweb

Volvo Felipe

Zal niet aanwezig kunnen zijn, zit dan momenteel nog ergens onder een palmboom met een lekkere cocktail

hihi

why-not

M a r c

info@europeantuning.nl